ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سلفی دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس


مهدی رحمتی و امیرحسین فشنگچی فصل آینده پیراهن پیکان را بر تن خواهند کرد.

خبرآنلاین: مهدی رحمتی بازیكن سابق استقلال و امیرحسین فشنگچی بازیكن سابق پرسپولیس، حالا در تیم فوتبال پیكان بازی می‌كنند و همراه با این تیم در اردوی تركیه شركت كرده اند. امیرحسین فشنگچی این تصویر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر كرده است.

سلفی دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس


ویدیو مرتبط :
درگیری فیزیکی دو بازیکن پرسپولیس و استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال‌خوزستان به دنبال 2 بازیکن پرسپولیس/ پیشنهاد مس و راه‌آهن به بختیاری‌زاده و مبعلی



پیشنهاد مس و راه‌آهن به بختیاری‌زاده و مبعلی

استقلال‌خوزستان به دنبال 2 بازیکن پرسپولیس/ پیشنهاد مس و راه‌آهن به بختیاری‌زاده و مبعلی

دو تیم لیگ برتری مس کرمان و راه‌آهن، خواستار جذب سیاوش بختیاری‌زاده و ایمان مبعلی شدند.

علی پورکیانی، قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان اظهار کرد: باشگاه مس کرمان با ما تماس گرفت و خواستار جذب بختیاری‌زاده شد که ما هم به آن‌ها گفتیم که خودمان به این بازیکن نیاز داریم.

وی همچنین درباره پیشنهاد باشگاه راه‌آهن مبنی بر جذب مبلعی، هافبک استقلال خوزستان گفت: علاوه بر استقلال تهران، راه‌آهن نیز به دنبال جذب مبلعی است که درخواست کتبی خود را نیز در این زمینه برای ما ارسال کردند و ما هم جوابیه این درخواست را با شرایطی برای آن‌ها ارسال کرده‌ایم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان عنوان کرد: همچنین باشگاه فجرسپاسی که فکر می‌کرد رامتین سلیمان‌‍‌زاده سرباز است، خواستار او شد و این درخواست در حالی است که سلیمان‌زاده تا پایان فصل 93-92 از معافیت تحصیلی برخوردار است.

وی در ادامه با بیان این‌که خواستار جذب دو بازیکن پرسپولیس هستیم، افزود: به باشگاه پرسپولیس درخواست داده‌ایم و اعلام کرده‌ایم که خواهان جذب میلاد غریبی و یونس شاکری، بازیکنان این تیم هستیم که البته هنوز جوابی دریافت نکرده‌ایم.

پورکیانی با اشاره به این‌که هنوز بازیکنی جذب نکرده‌ایم، گفت: از امروز کارها را برای جذب بازیکن دنبال می‌کنیم و اگر تا سه، چهار روز آینده بازیکنی جذب شد، نام او را اعلام خواهیم کرد.

وی در پایان اظهار کرد: از امروز (25 آبان‌ماه) تمرینات تیم دنبال می‌شود و از 28 آبان ماه برای برپایی اردویی سه روزه به نیروگاه سد کرخه می‌رویم و در روز پایانی این اردو، یک بازی دوستانه هم خواهیم داشت.

/ایسنا