ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سقوط مربیان ایرانی در رده بندی جهانی؛ تنزل قلعه نویی بیش از بقیه



اخبار,اخبار ورزشی,امیر قلعه‌نویی

 

اخبار ورزشی - سقوط مربیان ایرانی در رده بندی جهانی؛ تنزل قلعه نویی بیش از بقیه

افشین قطبی، امیر قلعه‌نویی و حسین فرکی در تازه‌ترین رنکینگ مربیان برتر فوتبال جهان سقوط کردند و کارلو آنچلوتی بهترین مربی جهان شد.

در جدید‌ترین رده‌بندی مربیان فوتبال جهان توسط سایت مربیان،‌ افشین قطبی که هدایت تیم ژاپنی شیمیزو اس‌پولس را برعهده دارد، 3158 امتیاز کسب کرد.

مربی اسبق تیم ملی ایران و پرسپولیس که هفته گذشته در رده 214 حضور داشت، با 4 پله تنزل در جایگاه 218 قرارگرفت.

* قلعه‌نویی و سقوط 57 پله‌ای
همچنین امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال تهران نیز با سقوط 57 پله‌ای مواجه شد. وی در این فهرست 2231 امتیاز کسب کرد و از رده 258 تا 315 سقوط کرد.

همچنین حسین فرکی که تیم فولاد اهواز را امسال به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران رساند، از رده 314 تا 317 با 3 پله سقوط مواجه شد.و وی برای این منظور 2224 امتیاز بدست آورد.

* آنچلوتی مزد برد مقابل بایرن را گرفت
اتفاق مهمی که در رد‌ه‌بندی کلی مربیان جهان روی داد، سبقت‌گرفتن کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بود که از رقیب اتلتیکومادریدی‌اش جلو زد و در صدر بهترین مربیان جهان قرارگرفت.

«کارلتو» که سه‌شنبه شب گذشته موفق به انجام کاری بزرگ شد و با کسب برد 4 بر یک در ورزشگاه آلیانس‌آره‌نا،‌ بایرن مونیخ را شکست داد و حذف کرد تا فینالیست لیگ قهرمانان اروپا بشود، صاحب 17824 امتیاز شد و در صدر فهرست مربیان برتر جهان جای گرفت.

این اتفاق در حالی روی داد که او در رده دوم قرار داشت.
همچنین دیگو سیمئونه،‌مربی موفق آرژانتینی اتلتیکومادرید با یک پله صعود به رده دوم این جدول رسید. وی که 17507 امتیاز کسب کرد، پیش‌تر در رده سوم حضور داشت اما به لطف برتری مقابل چلسی موفق شد.


در این گزینش خرادو مارتینو، مربی آرژانتینی بارسلونا از رده اول به سوم سقوط کرد. وی صاحب 17487 امتیاز کسب کرد.

در این فهرست گواردیولا (بایرن)، خسوس (بنفیکا)، مورینیو(چلسی)، ونگر (آرسنال)، کلوپ (دورتموند)،‌ کونته (یوونتوس) و بلان (پاری‌سن‌ژرمن) در رده‌های چهارم تا دهم ایستادند.
اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال با شکست راه‌آهن به رده دوم صعود کرد/قلعه‌نویی: خجالت‌زده بازیکنان و مربیان استقلال هستم



هفته ششم لیگ برتر فوتبال
استقلال با شکست راه‌آهن به رده دوم صعود کرد/ سومین باخت متوالی شاگردان ابراهیم‌زاده

تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل راه‌آهن به رده دوم صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین دیدار هفته ششم لیگ برتر بین دو تیم استقلال و راه آهن در  ورزشگاه آزادی و در حضور 10 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه)ئن از ساعت 19 و 10 دقیقه برگزار شد که بازی با نتیجه 3 بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در دقیقه 12 خسرو حیدری سانتری را روی دروازه راه آهن ارسال کرد که محمد قاضی با یک ضربه سر گل استقلال را به ثمر رساند. در دقیقه 67 حنیف‌عمران‌زاده توپ را با سر به ساموئل رساند و او هم در دقیقه 67 با یک ضربه سر گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

در دقیقه 52 فرار بهنام برزای و ارسال او بر روی دروازه استقلال توپ را در دهانه دروازه به بهادر عبدی رساند و او با یک ضربه آرام گل راه آهن را به ثمر رساند. در دقیقه 87 جواد نکونام از روی نقطه پنالتی گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

محسن ترکی داور مسابقه به جواد نکونام،فرهاد مجیدی و پژمان منتظری از استقلال و سامان آقازمانی و بهنام برزای از راه آهن کارت زرد نشان داد.

سامان آقازمانی؛ بازیکن راه آهن در دقیقه 87 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد.

با این برد استقلال 14 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد. راه آهن هم با پنج امتیاز به رده دوازدهم جدول سقوط کرد. این سومین شکست متوالی راه آهن در این فصل است. استقلال هم پنجمین برد خود را به دست آورد.

*ترکیب استقلال:
سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیر حسین صادقی، فردین عابدینی( از دقیقه 55 حنیف عمران‌زاده)، ساموئل، خسرو حیدری، پژمان نوری( از دقیقه 52 سیاوش اکبرپور)، هاشم بیک‌زاده، محمد مهدی نظری( از دقیقه 46 فرهاد مجیدی)، جواد نکونام و محمد قاضی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

*ترکیب راه آهن:
وحید طالب‌لو، رامین رضائیان، ابراهیم‌ کریمی، پیروز قربانی، حامد زمانی، سامان آقازمانی، غلام عباس آشوبی( از دقیقه 82 مجتبی شیری)، حسین پاشایی( از دقیقه 46 بهنام برزای)، رضا خالقی‌فر( از دقیقه 86 علیرضا عظیمی)، بهادر عبدی و سید امین منوچهری
سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

 

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب


به ما فشار بیاید از تاج می‌خواهم ورود کند
قلعه‌نویی: خجالت‌زده بازیکنان و مربیان استقلال هستم/ بردیم اما برنامه‌ریزی به ما ضربه می‌زند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خجالت‌زده بازیکنان و مربیان تیم‌مان هستم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی در پایان دیدار با راه آهن در نشست خبری اظهار داشت: به مناسبت روز پهلوانی تبریک می‌گویم و روز پزشک را هم تبریک می‌گویم. خدا را شکر بعد از بازی با تایلند بازیکنان را ریکاوری کردیم و به غرور و شرف بازیکنان تبریک می‌گویم از پارسال تا کنون هفت هشت تومان بیشتر پاداش نگرفته‌ایم و مخلصانه کار می‌کنند و به خاطر پیراهن و مردم تلاش می‌کنند. وقتی بازیکنان و همکارانم را می‌بنیم خجالت ‌زده می‌شوم که اینطور تلاش می‌کنند و من قلعه‌نویی نمی‌توانم کاری کنم.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود و روی یک موقعیت معمولی گل خوردیم و خداراشکر که سه امتیاز را گرفتیم. در دقیقه 20 به بعد کمی افت کردیم هنوز با استقلال مد نظر من فاصله داریم.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت جواد نکونام، گفت: جواد و سایر بازیکنان بازیکنان بزرگی هستند. ما خوب بدنسازی نکردیم و طبیعی است در نمودار حرکتی ‌شان فراز ونشیب دارند البته با توجه به تجربه‌شان بازی به بازی بهتر می‌شوند. برده‌ایم اما بازهم می‌گویم برنامه‌ریزی به ما ضربه می‌زنند. همه تیم‌ها پنج‌شنبه به پنج‌شنبه و جمعه ها بازی می‌کنند اما ما چهارشنبه بازی کردیم و امروز هم یکشنبه بازی کردیم و یک ماه پیش هم نامه نوشتیم ولی توجهی نشد.

سرمربی استقلال در مورد بازی با استقلال خوزستان، و پرسپولیس و اینکه می‌توانید آماده شوید، گفت: زمانی سه ماه سه ماه بازی برگزار نمی‌شد اما اکنون یک روز هم استراحت نمی‌دهند. یک روز استراحت که حق‌مان است را می‌خواهیم از بهروان تشکر می‌کنم و امیدوارم به خواسته‌ ما توجه کنند به استقلال خوزستان فکر می‌کنیم و بعد به دربی فکر می‌کنیم.

وی در مورد اعلام برنامه چهار هفته بعدی لیگ، گفت: باید برنامه را ببینم و به تاج هم گفتم که در برنامه ریزی اشتباه کردند که فکر می‌کردند 4 تیم آسیایی داریم اما اکنون یک نماینده در آسیا داریم این برنامه ریزی برای اسفند مناسب است. اگر به ما فشار بیاید از تاج می‌خواهم ورود و مشکل را حل کند.
فارس