ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سفارت هند به رکابزنان کوهستان ایران ویزا نداد!



اخبار ,اخبار ورزشی,مسابقات دوچرخه سواری

 

اخبار ورزشی - سفارت هند به رکابزنان کوهستان ایران ویزا نداد!

رکابزنان کوهستان ایران شرکت در مسابقات کرالا هندوستان را به دلیل صادر نشدن ویزا از سوی سفارت هند از دست دادند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوچرخه سواری کوهستان بین المللی کرالا هندوستان از بیست و ششم بهمن ماه آغاز می شود و قرار بود محمد الهیاری و امین نارویی در این رقابتها شرکت کنند، اما سفارت هند ویزای این رکابزنان را صادر نکرد تا حضور این رکابزنان در مسابقات هندوستان کنسل شود.

بهرام علی قنبری رئیس کمیته کوهستان فدراسیون دوچرخه سواری در این مورد بیان کرد: ما تمام کار ها را انجام داده بودیم و حتی تایید میزبان را گرفته و آن را به سفارت داده بودیم اما متاسفانه طبق روال قبل هند برای صدور ویزا حساسیت دارد و به ما می گویند، تایید میزبان برای ما حجت نیست و حتما باید نامه وزارت امور خارجه هند باشد.

وی افزود: این اتفاق در حالی رخ داد که ما برای امشب بلیط تهیه کرده بودیم و برای شرکت در مسابقات کاملا آماده بودیم.

سفارت هند در سال گذشته نیز روادید رکابزنان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را در آخرین لحظات صادر کرد. 

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
بازگشت رکابزنان ایران با ۹ مدال رگارنگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران به هیات پارلمان اروپا ویزا نداد



 

 

ایران به هیات پارلمان اروپا ویزا نداد

 

رئیس هیات پارلمان اروپا اعلام کرد با خودداری تهران از ارائه ویزا، سفر این هیات به ایران لغو شد.

به نقل از خبرگزاری رسمی کویت (کونا)،  خانم"تارگا کورنبرگ" رئیس هیات 5 نفره از نمایندگان پارلمان اروپا گفت که مقامات ایران با صدور ویزا برای این هیات مخالفت کرده اند.

این هیات از نمایندگان پارلمان اروپا قرار بود در تاریخ 31 اکتبر تا 4 فوریه آینده (9 تا 13 آبان) به ایران سفر کند.

کورنبرگ روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: این تصمیم تهران به این معنی است که برنامه سفر هیات پارلمان اروپا به ایران به رغم تلاش ها و اقدامات بزرگ و برنامه ریزی های قبلی، به صورت نهایی، لغو می شود. ایران دلایل شفافی را برای ویزا ندادن اعلام نکرده است و این تصمیم ، برخلاف پیش بینی بود.

وی ادامه داد: هیات پارلمان اروپا آمادگی داشت تا گفت وگوی سازنده ای را با نمایندگان مجلس، مقامات دولتی و نمایندگان جامعه مدنی ایران درباره موضوعات مختلف از جمله برنامه هسته ای ایران، حقوق بشر، انرژی، محیط زیست، امنیت ملی و انتخابات پارلمانی آینده ایران آغاز کند.

در این بیانیه هیات پارلمان اروپا از این تصمیم مقامات ایرانی برای لغو این فرصت گفتگو در زمان مناسب فعلی، اظهار تاسف شده است.

این هیات اروپایی شامل 5 نماینده پارلمان اروپا یعنی تارگا کورنبرگ (از فنلاند)، کورت لیشنر و کورنیلا ارنست (از آلمان)، کاثلین بان برمبت (از بلژیک) و ماریتگی شاکیه (از هلند)به نمایندگی از مهمترین بخش های این نهاد بود.