ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سعید عزت اللهی منتظر اتلتیکو مادرید


هافبک جدید روستوف روسیه می گوید مشکلی برای حضور در ترکیب تیمش ندارد.

خبرآنلاین: سعید عزت اللهی درباره آخرین شرایطی که در این تیم دارد می گوید: «من بعد از قراردادی که با روستوف بستم، تمریناتم را سریعا با این تیم شروع کردم. در حال حاضر با یک مربی بدنسازی به صورت اختصاصی کار می کنم. در تمرینات تیم هم شرکت می کنم. در واقع تمریناتی که با مربی انجام می دهم، اضافه بر تمرینات تیم است.» او درباره زمان حضور در ترکیب روستوف هم می گوید: «منتظرم itc از باشگاه اتلتیکو برسد. پس از آن به احتمال زیاد در ترکیب تیم قرار می گیرم.»


ویدیو مرتبط :
گلزنی سعید عزت الهی برای اتلتیکو مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتلتیکو مادرید خواهان جذب سعید عزت‌اللهی


پیش از این گفته می شد باشگاه روبین کازان به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن است

آی اسپورت: پیش از این گفته می شد باشگاه روبین کازان به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن است

باشگاه اسپانیایی اتلتیکو مادرید به دنبال به خدمت گرفتن سعید عزت اللهی، ستاره جوان ملوان است.

این باشگاه دعوت نامه ای برای عزت اللهی ارسال کرده که براساس آن، او تا 31 آگوست فرصت دارد تا تصمیمش در مورد انتقال به این باشگاه بگیرد.

در این دعوت نامه نوشته شده:" فرانسیسکو موره نو روانو به عنوان مدیر برنامه ها اجازه دارد که کارهای مربوط به انتقال سعید عزت الهی را انجام بدهد."

از انزلی به مادرید؛ دعوت نامه اتلتیکو برای سعید عزت اللهی