ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سعید عزت اللهی مصدوم شد


سعید عزت اللهی حداقل یک ماه از میادین به دور خواهد بود.

خبرآنلاین: ملی پوش 18 ساله تیم ملی به دلیل مصدومیت فعلا نمی تواند تمرین کند. عزت اللهی به دلیل کشیدگی کشاله از حضور در تمرینات منع شده و باید چند هفته دور از میادین باشد. سعید در این باره به خبرورزشی می گوید: «متاسفانه دچار کشیدگی کشاله شدم. باید فعلا استراحت کنم. دقیقا نمی دانم چه مدت باید دور از میادین باشم. اما فعلا مصدوم هستم و باید دوران مصدومیت را سپری کنم.»

به گفته پزشک ها سعید عزت اللهی حداقل 4 هفته باید دور از میادین باشد. این خبر خوبی برای مسئولان تیم امید هم نیست. عزت اللهی در این باره توضیح می دهد: «فعلا 4 هفته نمی توانم تمرین کنم و باید فیزیوتراپی داشته باشم. در این مدت تمام تمرکزم را روی درمان مصدومیتم می گذارم.» او درباره حضور در تیم ملی امید هم می گوید: «هنوز کسی با من درباره حضور در تیم ملی امید صحبت نکرده است.»

در مرحله اول مقدماتی، عزت اللهی به تیم ملی امید دعوت نشد که این غیبت برای همه عجیب بود. تازه بعد از مسابقات مشخص شد که گویا مسئولان تیم ملی امید این بازیکن را فراموش کرده اند. عزت اللهی هم وقتی با چنین سوالی روبرو شد، گفت: «من اصلا در جریان هیچ چیز نیستم.» ولی حالا برای مرحله نهایی مقدماتی المپیک برزیل، خاکپور در نظر دارد تا عزت اللهی را دعوت کند. کروش اولین مربی ای بود که این بازیکن را دعوت کرد و عزت اللهی هم با درخشش در تیم بزرگسالان نشان داد چه بازیکن آینده داری است. اردوی تیم ملی امید برای مرحله نهایی المپیک از روز 11 دی در دوحه آغاز می شود. باید دید عزت اللهی می تواند تا آن زمان برای حضور در تیم امید آماده شود یا نه.


ویدیو مرتبط :
سعید عزت اللهی در یک نگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سعید عزت اللهی در راه روبین کازان


باشگاه رابین کازان روسیه پس از جذب سردار آزمون، قصد دارد پدیده دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ ایران را هم به خدمت بگیرد.

مهر: باشگاه رابین کازان روسیه پس از جذب سردار آزمون، قصد دارد پدیده دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ ایران را هم به خدمت بگیرد.

سعید عزت‌اللهی پدیده فوتبال ایران در دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر و یکی از نفرات مطرح ایران در جام جهانی نوجوانان 2013 امارات، مورد توجه باشگاه رابین کازان روسیه که سردار آزمون هم در آن بازی می‌کند، قرار گرفته است.

در این رابطه باشگاه روبین کازان روسیه مذاکرات اولیه را با این بازیکن انجام داده که در صورت توافق طرفین، مذاکرات نهایی برای جذب این بازیکن با مدیران باشگاه ملوان بندرانزلی صورت خواهد گرفت.

سعید عزت‌اللهی سال گذشته علاوه بر انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جام ریاست جمهوری قزاقستان، به عنوان پدیده جوان دوازهمین دوره لیگ برتر هم انتخاب شد و در مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا و جام جهانی نوجوانان 2013 امارات یکی از نفرات اصلی و تاثیرگذار تیم فوتبال نوجوانان ایران بود.

عزت‌اللهی که عنوان جوانترین فوتبالیست تاریخ لیگ برتر ایران را هم به خود اختصاص داده، متولد سال 1375 در بندرانزلی است که فوتبال خود را از مدرسه فوتبال قایقران و زیر نظر پدرش نادر عزت‌اللهی آغاز کرد و در حال حاضر عضو تیم ملوان بندرانزلی است.