ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سعداوی: تیم ملی با همین روند و انگیزه موفق می‌شود



 

 

 

سعداوی: تیم ملی با همین روند و انگیزه موفق می‌شود

 

استفاده از بازیکنان جوان می‌تواند به تیم کمک کند

سعداوی: تیم ملی با همین روند و انگیزه موفق می‌شود

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: اگر تیم ملی با همین روند و انگیزه به کار خود ادامه دهد می‌تواند موفق شود.

نعیم سعداوی درباره بازی ایران و کره شمالی اظهار داشت: تیم ملی نسبت به کره شمالی با استرس کمتری بازی کرد. ایران بیشتر از هر چیزی به دنبال حفظ نتیجه و ضد حمله بود و به خوبی هم به هدف خود رسید.

وی در پاسخ به این سؤال که می توان ایران را مدعی اول قهرمانی دانست، گفت: شرایط بازی ها متفاوت و در مراحل بعدی کار سخت تر است. اگر تیم ملی با همین روند و انگیزه ادامه دهد می تواند موفق باشد.

سعداوی تصریح کرد: در این دو بازی تیم ملی را هماهنگ ندیدم. با وجودی که وارد چنین مسابقاتی شدیم هنوز مربیان ترکیب ثابت تیم ملی را نشناخته اند و این همه تغییر در ترکیب نشان دهنده همین موضوع است و توجیه سرماخوردگی بازیکنان نمی تواند دلیل محکمی برای این همه تغییر باشد.

بازیکن اسبق تیم ملی ادامه داد: در مرحله بعدی شرایط متفاوت تری خواهیم داشت. در بازی با کره شمالی آنها صاحب چندین موقعیت خوب شدند. ایران در این دو بازی که با پیروزی پشت سر گذاشته تفاوت چندانی با حریفانش نداشته و تازه سازماندهی آنها بهتر از ما هم بوده است. تیمی می تواند مدعای قهرمانی درجه اول باشد که با حریفان خود فاصله داشته باشد.

سعداوی در مورد اینکه بهتر است در محرله بعدی با چه تیمی بازی داشته باشیم، گفت: استرالیا بهتر از کره جنوبی است. من تیم کره را قوی تر از استرالیا دیدم. البته همین که ایران هم توانسته با 6 امتیاز به مرحله بعدی صعود کند نشان می دهد که تیم خوبی هستیم و باید روی ما حساب باز کنند.

مربی تیم فولاد خوزستان در این باره که قطبی می خواهد مقابل امارات از بازیکنان ذخیره استفاده کند، اظهار داشت: به چنین کاری اعتقاد ندارم. تیمی که مصمم است نباید چندان در ترکیب خود دست ببرد. سال 1996 یادم است که به جز بازی اول در سایر دیدارها تا پایان مسابقات تغییری در ترکیب نداشتیم.

سعداوی استفاده از جوانان در ترکیب تیم ملی را نشانه شجاعت دانست و گفت: استفاده از جوانان می تواند به تیم ملی کمک کند. اگر به آرش افشین مثل کریم انصاری فرد اعتماد شود این بازیکن می تواند پدیده شود.


ویدیو مرتبط :
تعصب و انگیزه از نوع تیم ملی والیبال لهستان - آریاورزش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عمران‌زاده: خلعتبری‌ از دفاع تیم ملی رد شود تا ببینیم چه کاره است!/ میداوودی خیلی انگیزه دارد



عمران‌زاده,خلعتبری‌,مصاحبه جدید با حنیف عمران زاده

رحمتی در جا خالی دادن ضعیف‌تر از من است/ دربی فقط ۳ امتیاز دارد
عمران‌زاده: خلعتبری‌ از دفاع تیم ملی رد شود تا ببینیم چه کاره است!/ میداوودی خیلی انگیزه دارد

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: خلعتبری اول از دفاع تیم ملی رد شود و بعد که به رحمتی رسید ببینیم چه کاره است.

حنیف عمران‌زاده در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از بازی با استقلال خوزستان و اظهارات محمدرضا خلعتبری صحبت‌های زیر را انجام داد:


دیدارتان هم که به تعویق افتاد؟
دست آقای تاج درد نکند چون اگر قرار بود پنجشنبه بازی کنیم فشار زیادی را باید تحمل می‌کردیم. البته فکر می‌کنم اگر بازی با راه‌آهن یک روز عقب می‌افتاد خیلی به نفع ما می‌شد ولی در هر صورت این تصمیم هم باعث شد تا از لحاظ روحی و بدنی شرایطمان بهتر شود.

بازی سختی هم در خوزستان دارید؟
صد در صد همینطور است، استقلال خوزستان در وهله اول یک مربی خوب دارد و از ترکیب تیمی جوان و با تجربه‌ سود می‌برد. دو، سه استقلالی هم در آن تیم حضور دارند که مبعلی و میداودی هستند و فکر می‌کنم میداودی برای این مسابقه خیلی انگیزه داشته باشد و قطعاً‌ کار سختی مقابل او داریم.

 فکر می‌کنی هدف کادر فنی با توجه به دیدار هفته بعد سه امتیاز است؟‌
ما باید از همه بازی‌ها سه امتیاز بگیریم دیگر بازی داخل و یا خارج از خانه برایمان فرقی ندارد و باید به نتیجه مطلوب برسیم.

ظاهراً مجیدی هم به خاطر مصدومیت به این بازی نمی‌رسد؟
همینطور است، البته خسرو حیدری هم کم استراحت کرده و کادر فنی به خاطر اینکه این بازیکن هم بعد از مصدومیتش مرتب فوتبال بازی کرده به او استراحت داده است.

جریان این شوخی های تو با رحمتی در تمرینات چیست. چند روز پیش رحمتی به سمت تو نیزه پرتاب کرد.
 بارها گفته ام که من و رحمتی خیلی با هم صمیمی هستیم. چند سال هم اتاق بودیم و با هم رفت و آمد خانوادگی هم داریم. من به او می گویم پسرم ولی او بیشتر تاکید دارد به من بگوید پسرم. نیزه را به سمت من زد که من جا خالی دادم. کلا من جا خالی دادنم خوب است. هر چه دوست دارد به من می‌گوید من هم جا خالی می دهم.ولی اتفاقا جا خالی دادن او خوب نیست!


بگذریم. هفته بعد هم که دربی دارید‌؟
این بازی اسمش دربی است ولی سه امتیاز بیشتر ندارد. قبول دارم که تماشاگران هر دو تیم روی این مسابقه حساس هستند و پیروزی در این بازی برایشان مهم است.

حتماً شنیده‌ای که خلعتبری مدعی شده اگر 5دقیقه بازی کند به رحمتی گل می‌زند.
واقعاً؟ حتماً خلعتبری شوخی کرده است، چون او با رحمتی خیلی رفیق است.

اما به هر حال رفاقت در جای خود و کُری درون زمین هم جای خود را دارد؟
مهدی رحمتی این روزها هم شرایط روحی خوبی دارد و هم عملکردش خوب بوده است. خودش هم می‌داند که در بازی دربی چه حساسیتی روی پست او وجود دارد و من هم همانطور که در همه شرایط زندگی‌اش به او کمک کرده‌ام در آن بازی هم به رحمتی کمک می‌کنم اما باید بگویم خلعتبری اول از مدافعان تیم ملی عبور کند بعد از آن تازه به رحمتی می‌رسد! (با خنده)

یعنی مدافعان استقلال اجازه خودنمایی به او را نمی‌دهند؟
(باز هم می‌خندد).خلعتبری اول از مدافعان تیم ملی بگذرد بعد که به رحمتی رسید ببینیم چه کاره است./فارس