ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سعداوی: بازداشت نشده‌ام


مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد که بازداشت نشده و همراه تیم است.

خبرگزاری تسنیم: نعیم سعداوی در خصوص انتشار خبر بازداشت شدنش گفت: بازداشت کدام است؟ من اکنون همراه با تیم هستم و هرکسی که می‌خواهد من را ببیند به زمین شماره 2 آزادی بیاید و تمرین ما قبل از بازی با پرسپولیس در حال انجام شدن است.

وی افزود: نه بازداشتی در کار بوده، نه کسی با من در این خصوص صحبت کرده و هیچ تماسی هم در این ارتباط نداشتم. بازداشت من شایعه‌ است و خودمان را برای بازی فردا (پنجشنبه) مقابل پرسپولیس آماده می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با سعداوی، درخشان و خطیبی (نود ۱۰ آذر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دردسر برنامه 90 برای مربی فولاد/ نعیم سعداوی بازداشت شد



اخبار,اخبار ورزشی ,مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان

 

اخبار ورزشی - با شکایت درخشان مربی فولاد بازداشت شد

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با شکایت سرمربی پرسپولیس بازداشت شد.

به گزارش فارس،حمید درخشان اعلام کرد نعیم سعداوی به دلیل شکایت او در انتشار فایل صوتی مکالمه‌اش با بازیکن فولاد بازداشت شد و قرار است با قرار وثیقه آزاد شود.

سعداوی در برنامه 90 فایل صوتی مکالمه درخشان با بازیکن خارجی فولاد را منتشر کرد و مدعی شده بود که درخشان با تماس با این بازیکن تمرکزش را برهم زده است.

اخبار ورزشی - فارس