ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سریلانکا بالاخره طعم پیروزی را چشید


تیم ملی والیبال سریلانکا با پیروزی مقابل ترکمنستان در روز پنجم مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، در جایگاه سوم گروه H قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: تیم ملی والیبال سریلانکا از ساعت 17 در سالن فدراسیون والیبال مقابل ترکمنستان قرار گرفت و توانست به پیروزی 3 بر یک دست یابد.

سریلانکا در ست های اول و دوم این مسابقه کاملا بر حریف برتری داشت و توانست به راحتی و با امتیازات 25 بر 19 و 25 بر 18 به پیروزی برسد، اما ترکمنستان در ست سوم روند بازی را عوض کرد و در این ست به برتری 26 بر 24 دست یافت.

در ست چهارم هم ترکمنستان از حریف پیش افتاد اما در امتیازات حساس پایانی، بازیکنان سریلانکا موفق شدند فاصله امتیازی را از بین ببرند و این ست را هم با نتیجه 25 بر 23 به سود خود رقم بزنند و برنده این بازی شوند.

این نخستین پیروزی سریلانکا در این دوره از مسابقات بود اما ترکمنستان همچنان در حسرت پیروزی باقی ماند. سریلانکا با نخستین سه امتیازی که در این رقابت ها به دست آورد، پنج شنبه از ساعت 13 در سالن فدراسیون والیبال باید به مصاف تیم سوم گروه G برود و ترکمنستان هم آماده رویارویی با تیم چهارم همین گروه از ساعت 15 می شود.

کیوان عابدزاده داور ایرانی به عنوان داور دوم در این مسابقه سوت زد.

هجدهمین دوره از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از روز جمعه آغاز شده و تا 17 مرداد در تهران پیگیری خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
اندیشه بهار هرگز و هرگز طعم شکست را نخواهد چشید...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بالاخره استیلی طعم برد را چشید


پس از آنكه صبا در بوشهر باخت و سپاهان در اصفهان برابر نفت تهران غافل‌گیر شد، پیروزی پرسپولیس برابر نفت آبادان، شگفتی‌های هفته پنجم را كامل كرد.

پس از آنكه صبا در بوشهر باخت و سپاهان در اصفهان برابر نفت تهران غافل‌گیر شد، پیروزی پرسپولیس برابر نفت آبادان، شگفتی‌های هفته پنجم را كامل كرد.

پرسپولیس كه در چهار هفته گذشته لیگ برتر نتایج ناامید كننده‌ای را كسب كرده بود و تنها 2 امتیاز به دست آورده بود، در تهران توانست پیش روی 30هزار تماشاگرش با نتیجه 3 بر یك صنعت نفت آبادان را از پیش رو بردارد.

جواد كاظمیان در این بازی ستاره پرسپولیس بود و توانست سه گل تیمش را به ثمر برساند. او كه هفته گذشته هم گل سرنوشت‌سازی را برای پرسپولیس به ثمر رسانده بود در دقایق 25 ، 57 و 65 این بازی هت تریك كرد تا پس از مدت‌ها بازیكنی برای پرسپولیس سه گل به ثمر برساند.

اگرچه در بازی‌های گذشته علی كریمی ستاره بی‌چون و چرای پرسپولیس بود اما غیبت او در این بازی شرایط را برای دیگر بازیكنان پرسپولیس فراهم‌تر كرده بود و آن‌ها بدون اتكا به كاپیتان تیم‌شان، نمایش امیدواركننده‌ای را ارائه كردند.

در این بازی بر خلاف دیدارهای قبلی پرسپولیس حتی تا پیش از گل دقیقه 25 كاظمیان، خبری از شعارهای ضد استیلی در ورزشگاه آزادی نبود و هواداران پرسپولیس تا پایان بازی، استیلی و بازیكنان پرسپولیس را تشویق كردند. جواد كاظمیان هم كه پس از گل سوم تعویض شد، بارها با تشویق هواداران روبه‌رو شد.

با این برد پرسپولیس برای بازی آینده برابر ذوب آهن جان تازه‌ای گرفت تا امیدها برای هواداران این تیم بار دیگر زنده شود.

در این بازی روح‌الله عرب در دقیقه 70 تك گل طلایی پوشان صنعت نفت را به ثمر رساند.

نتایج دیدارها آغازین هفته پنجم لیگ برتر:

* ملوان 3 (جلال رافخایی، 23 و 60 و 90)
ذوب آهن 3 (پیام صادقیان 22 ، ماچادو هوگو 46، ایگور كاسترو 73)

* مس كرمان یك (باریوس لئاندرو 45)
فجر سپاسی دو (حمید جوكار، 50 ، علیرضا جلیلی 80)

* شاهین بوشهر 4 (منصور تنهایی 1 و 35 ، محسن حمیدی 58، میثم منیعی 70)
صبای قم صفر

* سپاهان صفر
نفت تهران یك (سید ایمان موسوی 65)

* سایپا 3 (عباس محمدرضایی29 و 62، كریم انصاری فرد 34)
داماش گیلان صفر

* راه آهن 3 (بهادر عبدی 36، امید علیشاه 45، حسین كاظمی 87)
مس سرچشمه یك (مسلم فیروز آبادی 69)

منبع:
ایسنا