ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سریال تکراری پرسپولیس در نقل و انتقلات


تیم پرسپولیس که نقل و انتقالات این فصل را بسیار خوب شروع کرد در حال از دست دادن گزینه‌های مدنظر برانکو ایوانکوویچ است.

خبرگزاری میزان: پرسپولیسی ها که با جذب علیرضا بیرانوند با توپ پر وارد بازار نقل و انتقالات شدند، این روزها شرایط جالبی ندارند و اگر کمی بییشتر در جذب بازیکن تعلل کنند شاید شاهد سریال تکراری تمدید قرارداد بازیکنانی که در لیست مازاد سرمربی قرار دارند باشیم.

درست است که علیرضا بیرانوند یکی از بهترین صیدهای چند فصل اخیر سرخپوشان پایتخت است اما مدیران این تیم می دانند که در فصل نقل و انتقالات باید با سرعت بیشتری عمل کرد زیرا سایر تیم‌ها هم برای جذب بازیکنان مدنظر خود بیکار ننشستند.

برانکو ایوانکوویچ نام شجاع خلیل زاده، خالد شفیعی، وحید امیری، مهدی ترابی، کاوه رضایی و یک مهاجم کروات را به مدیران تیمش برای تقویت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تحویل داده که شاید اگر پرسپولیس با فرمان سال‌های قبل خود جلو برود با هیچ یک از آنها نتواند قرارداد امضا کند.

به طور مثال اگر خلیل‌زاده و خالد شفیعی به جمع شاگردان برانکو اضافه نشوند به طور حتم محسن بنگر در این تیم ماندنی خواهد شد. البته زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت سید جلال حسینی به جمع سرخپوشان به گوش می رسد که هنوز در این خصوص هیچ چیز قطعی نشده است.

از طرفی دیگر جذب وحید امیری در اولویت برانکو قرار دارد اما باشگاه استقلال هم شانس نسبتا زیادی برای اضافه کردن امیری به تیم خود دارد. در خصوص کاوه رضایی هم دقیقا همین موضوع وجود دارد و احتمال دارد که این مهاجم مد نظر سرخپوشان بزودی آبی پوش شود.

تیم فوتبال پرسپولیس در فصول گذشته بارها در جذب بازیکنان مد نظر سرمربیان خود نا موفق ظاهر شده و باید دید آیا امسال هم سریال تکراری سال‌های گذشته برای این تیم تکرار می‌شود یا خیر؟


ویدیو مرتبط :
گزارشی از اخرین روز نقل انتقلات لیگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرایط مصدومان پرسپولیس به نقل از پزشک تیم



 

شرایط مصدومان پرسپولیس به نقل از پزشک تیم

 

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین شرایط مصدومان این تیم را تشریح کرد.

وجیه‌اله چشمه‌سری درباره آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس اظهار داشت: پس از بازی مقابل فجر وضعیت کلیه بازیکنان را بررسی کردیم. میثاق معمارزاده با توجه به دردی که از ناحیه پا داشت تمرینات اختصاصی را انجام داد و مشکلی برای بازی با صبا ندارد.

وی افزود: همچنین علی کریمی وضعیت خوبی دارد و در تمرینات گروهی اگر اتفاق خاصی پیش نیاید از امروز شرکت خواهد کرد.

چشمه‌سری ادامه داد: تنها مصدوم تیم علی رضا محمد است که فعلا چند هفته کار دارد تا به شرایط ایده‌آل برسد.

وی همچنین در خصوص وضعیت اولادی و منصوری نیز گفت: اولادی پس از حضور در تمرینات گروهی مشکل خاصی نداشت و در بازی مقابل صبا اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، می‌تواند به میدان برود. همچنین محمد منصوری نیز شرایط مطلوبی دارد و مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی ندارد.

پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر ساعت 18:30 روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف صبای قم خواهد رفت.