ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرگردانی تراکتوری ها در فرودگاه قطر


کاروان تراکتورسازی باید با سه پرواز خودش را به عربستان می رساند به همین خاطر مشکلاتی برای بازیکنان این تیم بوجود آمده است.

ورزش 3: کاروان تراکتورسازی باید با سه پرواز خودش را به عربستان می رساند به همین خاطر مشکلاتی برای بازیکنان این تیم بوجود آمده است.

 بازیکنان و کادر فنی تراکتورسازی ساعت یک بامداد امروز به فرودگاه امام خمینی (ره) رفتند و بعد از 3 ساعت در ساعت 4 پرواز کردند. بالاخره تراکتوری ها به دوحه قطر رسیدند و در حال حاضر هم در فرودگاه قطر هستند تا ساعت پروازشان مشخص شوند.

بازیکنان خیلی خسته بودند و روی زمین فرودگاه خوابیدند اما همچنان بلاتکلیف هستند. این اتفاق سال گذشته هم افتاد و این بار هم برای بازی با الاهلی عربستان تکرار شد. تراکتور چهارشنبه به مصاف الاهلی می رود که بازیکنان باید با خستگی بازی کنند.


ویدیو مرتبط :
شهر و فرودگاه دوحه قطر برای شبیه ساز پرواز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عكس / سلفی بازیكنان پرسپولیس در فرودگاه پیش از سفر به قطر



اخبار,اخبارورزشی,اخبار عکس سلفی بازیکنان پرسپولیس درفرودگاه

ستاره پرسپولیس لحظاتی پیش تصویر زیر را در كنار سوشا مكانی و تادئو روی صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشت. قرمزها عازم سفر

اخبار,اخبارورزشی,اخبار عکس سلفی بازیکنان پرسپولیس درفرودگاه

فرناندو گابریل، جونیور تادئو و سوشا مكانی

اخبار,اخبارورزشی,اخبار عکس سلفی بازیکنان پرسپولیس درفرودگاه

 

 

اخبار ورزشی - جام نیوز