ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرپیچی ستاره جوان از دستور قلعه نویی


مهاجم 180 سانتی‌متری استقلال در پاسخ به درخواست كادرفنی برای گرم كردن گفت: «شما مگر به من نیازی هم دارید؟ وقتی قرار نیست سی‌ثانیه هم بازی کنم، دیگر برای چی گرم کنم؟»

جام نیوز: بهنام برزای همان بازیکنی است که در کنار سردار و جهانبخش، مورد تایید مدیرفنی تیم ملی جوانان ایتالیا قرار گرفت. همان کاپیتان تیم ملی که علی دایی سخت به دنبالش بود. سال قبل از بوندس‌لیگا، لیگ هلند و لیگ فرانسه پیشنهاد داشت که هیچ‌کدام هم نهایی نشد.
 
سرانجام از نفت آبادان به راه‌آهن رفت. یک مدتی هم در این تیم ماند. پس از دیدار این فصل جلوی استقلال، این بازیکن چشم قلعه‌نویی را هم گرفت. با وجود پیشنهاد از سوی ذوب‌آهن، سپاهان و پیگیری‌های شدید پرسپولیس، سرانجام به استقلال رفت.
 
برزای در تیم ملی چشمه‌هایی از شم گلزنی‌اش را نمایش داده بود. او در پانزده دیداری که در تیم ملی جوانان به میدان رفت، در هر سه دیدار یک گل به ثمر رسانده است.
 
تا این جا یک طرف ماجرا بود. قصه تلخ ماجرا از زمان پیوستنش به استقلال شروع شد. مهاجم 180 سانتی‌متری استقلال، زمان زیادی برای بازی در این تیم پیدا نکرد.
 
قلعه‌نویی فقط در دیدار با نفت مسجدسلیمان، آن هم در زمانی که استقلال بازی را پیش افتاده بود، چهار دقیقه فرصت خودنمایی به برزای داد. بهنام از این ماجرا حسابی شاکی است.
 
در دیدار این هفته استقلال مقابل پدیده زمانی که بازیکنان به زمین بازی آمدند، کادرفنی به این بازیکن تذکر داد که همراه سایر بازیکنان شروع به گرم کردن کند. صحبت‌هایی که برازی با بی‌توجهی از کنار آن رد شد.
 
کادر که بی‌توجهی این بازیکن را دید، هشدار داد که شروع به گرم کردن کند. تهدیدی که خون بازیکن جوان را به جوش آورد و اعلام کرد: «شما مگر به من نیازی هم دارید؟ وقتی قرار نیست سی‌ثانیه هم بازی کنم، دیگر برای چی گرم کنم؟»


ویدیو مرتبط :
شیخ ضیایی - سرپیچی از دستور الله با وجود فهم و درک ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال جدید در بازار نقل و انتقالات؛ مذاکره قلعه نویی با ستاره جوان پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال  ایران


 اخبار ورزشی - طی روزهای آینده در لواسانات؛
جنجال جدید در بازار نقل و انتقالات؛ مذاکره قلعه نویی با ستاره جوان پرسپولیس

طی روزهای آینده قرار است سرمربی استقلال با بازیکن ملی پوش و جوان پرسپولیس سر یک میز مذاکره بنشینند.

 با وجود اینکه هنوز تکلیف مدیرعامل آبی‌پوشان مشخص نشده است اما امیر قلعه‌نویی که از ماندن در فصل بعد اطمینان دارد، نمی‌خواهد فرصت را از دست بدهد و فهرستی از بازیکنان مورد علاقه‌اش برای فصل بعد را تهیه کرده و در اختیار معاون باشگاه قرار داده است.
 
این فهرست که لیست اصلی سرمربی آبی‌پوشان برای فصل بعد رقابت‌ها است شامل 12 بازیکن است که سرمربی استقلال روی جذب 6 نفر از این لیست تأکید بسیار زیادی دارد.

 در این فهرست اکثرا نفرات جوان به چشم می‌خورند که البته در میان آنها نام بازیکنانی همچون شریفات و علی حمودی نیز دیده می‌شود اما شنیده‌های ما حاکی از این موضوع است که در صدر این فهرست نام یک بازیکن که فصل پیش در پرسپولیس بازی می‌کرد قرار دارد.

پیام صادقیان بازیکن مورد علاقه قلعه‌نویی است که سرمربی از معاون باشگاه خواسته تا به سرعت با او وارد مذاکره شود. از همین رو پس از بازگشت کاروان تیم‌ملی از آفریقای جنوبی مذاکرات استقلال با صادقیان آغاز می‌شود.

در این خصوص گفته می‌شود معاون باشگاه استقلال با بزرگترهای پیام صادقیان نیز گفتگویی داشته و قرار شده جلسه اول مذاکره میان آنها در ویلای یکی از نزدیکان معاون استقلال در لواسانات باشد.

 با این وجود باید دید پیام صادقیان که در فصل گذشته بسیار پرحاشیه بود به این نشست می‌رود و در صورت حضور چه جوابی به پیشنهاد استقلال می‌دهد.
 اخبار ورزشی - روزنامه نود