ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرپرست سپاهان استعفا کرد


سرپرست تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی این تیم مقابل استقلال اهواز از سمت خود استعفا کرد.

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی این تیم مقابل استقلال اهواز از سمت خود استعفا کرد.

تیم فوتبال سپاهان عصر امروز در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر مقابل میزبان خود استقلال اهواز با تساوی یک بر یک متوقف شد. اصفهانی‌ها با این تساوی 17 امتیازی شدند و به رده ششم سقوط کردند.

پس از این رسول خوروش سرپرست سپاهان از سمت خود استعفا کرد. ظاهرا او به علت نتایج ضعیف اصفهانی‌ها در هفته‌های اخیر از سمت خود استعفا کرده است.

گفتنی است خوروش پیش از این با تیم سپاهان به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافته است.


ویدیو مرتبط :
ای مادر گرامی، استعفا، استعفا! ـ دکتر هلاکویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرپرست سپاهان شفاهی استعفا داد


بعد از قهرمانی دراماتیک طلایی پوشان در لیگ چهاردهم رسول خوروش مدیر فنی تیم فوتبال فولاد مبارکه در اقدامی بحث برانگیز بطور شفاهی از سمت خود کناره گیری کرد.

ورزش سه: بعد از قهرمانی دراماتیک طلایی پوشان در لیگ چهاردهم رسول خوروش مدیر فنی تیم فوتبال فولاد مبارکه در اقدامی بحث برانگیز بطور شفاهی از سمت خود کناره گیری کرد.

رسول خوروش در کسوت مدیرت تیم سپاهان دو مقام قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در مسابقات جام حذفی را بدست آورده است و ظاهرا به دلیل نارضایتی از رفتار برخی هواداران و دخالت های آنها دست به این کار زده است .