ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرپرست باشگاه فولاد انتخاب شد


اعضای هیأت مدیره تیم فوتبال فولاد خوزستان روز گذشته از سرمربی این تیم حمایت کردند و علیرضا اژدری‌زاده به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد.

مشرق: مدیران باشگاه فولاد خوزستان در جلسه ای با دراگان اسکوچیچ حمایتشان را از برنامه های وی اعلام کردند. در این جلسه که با حضور اعضای هیات مدیره دکتر عباس بابازاده، سید محمد مهدی موسوی، علیرضا اژدری‌زاده (سرپرست باشگاه فولاد خوزستان)، حبیب الله رضایی و دراگان اسکوچیچ (سرمربی تیم فولاد خوزستان) برگزار شد، طرفین در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه و موفقیت‌های حاصل شده باشگاه فولاد خوزستان و با تشکر از زحمات مدیریت و اعضای سابق هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان، بر لزوم انجام مراحل آماده سازی جهت حضوری قدرتمند در پانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و همچنین دفاع از جایگاه فوتبال خوزستان تاکید کردند.

برنامه ریزی جهت برگزاری اردوی آماده سازی تیم، جذب بازیکن های لازم بر اساس درخواست های سرمربی و همچنین توجه با پتانسیل ها و بازیکنان جوان فوتبال خوزستان از دیگر نکاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر بین حضار قرار گرفت.

دراگان اسکوچیچ نیز در این جلسه با تشکر از زحمات تیم مدیریتی پیشین باشگاه فولاد خوزستان اعلام خرسندی کرد و هدف فولاد در مسابقات آینده را کسب مقامی درخور شان این باشگاه و رضایتبخش بودن آن از سوی هواداران برشمرد.

*‌اژدری‌‌زاده سرپرست باشگاه شد

با حضور اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان آقایان عباس بابازاده، سید محمد مهدی موسوی و حبیب الله رضایی در مورخ 1394/3/25 جلسه ای تشکیل دادند و از زحمات مدیران و اعضای هیات مدیره قبلیسیف‌الله دهکردی، محمد صیاد نژاد و محمد علی فرهادزاده تقدیر و تشکر به عمل آمد و علیرضا اژدری‌زاده به عنوان سرپرست باشگاه فولاد خوزستان تعیین شد.

لازم به ذکر است؛ اژدری‌زاده دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی است و مدرک درجه 2 داوری فوتبال را نیز در اختیار دارد پیش از این حدود نه ماه در پست معاونت ورزشی باشگاه فولاد خوزستان مشغول به کار بوده است.

* درخواست مدیرعامل کارخانه فولاد خوزستان

با حضور عباس بابازاده، سید محمد مهدی موسوی، حبیب الله رضایی و علیرضا اژدری زاده سرپرست باشگاه دراگان اسکوچیچ (سرمربی تیم بزرگسالان فولاد خوزستان) دیروز به دیدار عبدالمجید شریفی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان رفتند.

پس از انجام جلسه اولیه در محل باشگاه و انجام هماهنگی‌های لازم بین مدیران باشگاه و اسکوچیچ، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان پذیرای اعضای این باشگاه بود.

 در این جلسه ضمن تشکر از زحمات مدیران پیشین باشگاه مقرر گردید که زمینه های لازم برای موفقیت تیم بزرگسالان فولاد و همچنین دیگر تیم های این باشگاه در فصل آینده رقابت های فوتبال کشور انجام شود و فولاد همچون گذشته به عنوان یک باشگاه پیشرو در بخش های قهرمانی و آکادمیک به کار خود ادامه داده و موجب شکوفایی فوتبال استان خوزستان شود.

قابل ذکر است همچنین جلسه ای اضطراری و طولانی در بعد از ظهر امروز به منظور تسریع در روند آماده سازی تیم با حضور آقای اسکوچیچ و آقای اژدری زاده در محل باشگاه تشکیل گردید.


ویدیو مرتبط :
کنار گذاشتن ۳ بازیکن و انتخاب سرپرست جدید برای پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس انتخاب شد



اخبار,اخبارورزشی,سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس

محمد حسین نژاد فلاح به عنوان سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس اداره‌ی امور این باشگاه را به دست می‌گیرد.

  پس از بازداشت حمیدرضا سیاسی و نبود مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس «منتقمی» به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان در مدتی کوتاه امور باشگاه را به دست گرفت، پس از آن «علی اکبر طاهری» نایب رییس هیات مدیره، مدیریت امور اداری باشگاه را بر عهده گرفت اما در تازه‌ترین اتفاق، جلسه‌ای برگزار شده و طی آن بر حضور محمدحسین نژاد فلاح به عنوان سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس توافق شده است و به زودی وی اداره‌ی امور باشگاه پرسپولیس را تا روشن شدن تکلیف واگذاری آن بر عهده می‌گیرد.

این در حالی است که 27 بهمن ماه سال جاری به عنوان زمان به مزایده گذاشتن دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در نظر گرفته شده است.

نژاد فلاح پیش از این به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران مشغول به فعالیت بوده است. 


اخبار ورزشی  -  ایسنا