ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرنوشت قهرمان لیگ جهانی والیبال با ویدئو چک تغییرکرد/ آمریکا قهرمان لیگ بیست‌وپنجم شد



اخبار,مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال

اخبار ورزشی -  مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال - فلورانس
آمریکا قهرمان لیگ بیست‌وپنجم شد

تیم ملی آمریکا با پیروزی مقابل برزیل به مقام قهرمانی بیست‌وپنجمین دوره لیگ جهانی والیبال رسید.

به گزارش تسنیم، تیم ملی آمریکا با پیروزی 3 بر یک  مقابل برزیل، پر افتخارترین تیم جهان به مقام قهرمانی لیگ جهان والیبال رسید. تیم ملی آمریکا ست اول بازی را با کمک ویدئو چک با نتیجه 31 بر 29 به سود خود پایان داد. این ست به سود برزیل تمام شدخه بود که نتیجه بازبینی فیلم بازی، نتیجه بازی را برگرداند و سرنوشت لیگ جهانی 2014 را عوض کرد.

برزیلی‌ها ست دوم را 25 بر 21 بردند تا به ادامخ بازی امیدوار شوند اما شکست 25 بر 20 در ست سوم، اعتماد به نفس و آرامش را به آمریکایی‌ها بازگرداند.

ست چهارم این بازی نیز با نتیجه 25 بر 23 به سود آمریکا تمام شد تا مدال طلا و جایزه یک میلیون دلاری قهرمانی لیگ جهانی به آمریکا برسد.

 

 رده بندی چهار تیم اول لیگ جهانی
1- آمریکا
2- برزیل
3- ایتالیا
4- ایران
5- روسیه
6- استرالیا
7- صربستان
8- لهستان
9- بلغارستان
10- فرانسه

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
فرانسه قهرمان لیگ جهانی والیبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمریکا قهرمان لیگ جهانی والیبال شد


تیم ملی آمریکا با پیروزی مقابل برزیل به مقام قهرمانی بیست‌وپنجمین دوره لیگ جهانی والیبال رسید.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی آمریکا با پیروزی 3 بر یک  مقابل برزیل، پر افتخارترین تیم جهان به مقام قهرمانی لیگ جهانی 2014 والیبال رسید. تیم ملی آمریکا ست اول بازی را با کمک ویدئو چک با نتیجه 31 بر 29 به سود خود پایان داد. این ست به سود برزیل تمام شده بود که نتیجه بازبینی فیلم بازی، نتیجه بازی را برگرداند و سرنوشت لیگ جهانی 2014 را عوض کرد.

برزیلی‌ها ست دوم را 25 بر 21 بردند تا به ادامه بازی امیدوار شوند اما شکست 25 بر 20 در ست سوم، اعتماد به نفس و آرامش را به آمریکایی‌ها بازگرداند.

ست چهارم این بازی نیز با نتیجه 25 بر 23 به سود آمریکا تمام شد تا مدال طلا و جایزه یک میلیون دلاری قهرمانی لیگ جهانی به آمریکا برسد.

به این ترتیب آمریکا عنوان نخست را کسب کرد. برزیل دوم شد و مدال نقره گرفت. ایتالیا سوم شد و تیم ملی کشورمان هم در رده چهارم قرار گرفت.