ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرنوشت سوشا در انتظار مهدی رحمتی؟



جنجال‌های مربوط به رفتار مهدی رحمتی با امیر قلعه‌نویی در بازی استقلال و تراکتورسازی همچنان ادامه دارد.

به گزارش جام نیوز، با وجود گذشت چند روز از آن اتفاق، کمیته انضباطی در طول هفته گذشته حکم نهایی این پرونده را صادر نکرد تا رحمتی مشکلی برای همراهی تیمش در آخرین بازی لیگ برابر صبای قم نداشته باشد. در عین حال اما با توجه به فاصله بیش از دو هفته تا فینال جام حذفی، انتظار می‌رود بررسی‌های کمیته انضباطی تا آن زمان به پایان برسد و حکم رحمتی صادر شود. در حال حاضر حسن‌زاده، رییس این کمیته به خاطر مماشات‌هایی که در گذشته با رحمتی داشته تحت فشار است و هیچ بعید نیست این بار کاپیتان استقلال را با محرومیت مواجه کند.

به این ترتیب اگر رحمتی حتی یک جلسه هم محروم شود، بازی مهم با ذوب‌آهن در فینال جام حذفی را از دست خواهد داد و این احتمالا آخرین گزندی است که از امیر قلعه‌نویی به استقلال امسال می‌رسد! در عین حال این احتمال هم وجود دارد که رحمتی تعداد جلسات بیشتری محروم شود. در این صورت او برای لیگ شانزدهم به سرنوشت سوشا مکانی در لیگ پانزدهم مبتلا خواهد شد. سوشا در بازی پایانی لیگ چهاردهم مقابل استقلال با حنیف عمران‌زاده درگیری فیزیکی پیدا کرد که هر دو طرف سه جلسه محروم شدند. پرسپولیس در سه مسابقه ابتدایی‌اش در فصل جدید به شدت از ناحیه غیبت مکانی لطمه خورد و در حقیقت لیگ را با 8امتیاز منفی شروع کرد. حالا باید دید در صورت صدور چنین حکمی، استقلالی‌ها چطور به فکر چاره خواهند بود؛ آیا با طالب‌لو ادامه می‌دهند یا گلر دیگری می‌گیرند؟

 


ویدیو مرتبط :
حمید علیمی وسید مهدی رحمتی و محسن رضایی و مهدی تاج و...-

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شما با این کمپین مهدی رحمتی ، سوشا مکانی و دوستانشان را میلیاردی کردید حاج آقا!



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ برتر

 علیرضا علی پور عضو کمیته صیانت از اخلاق حرفه ای سازمان لیگ برتر ، بار دیگر در یک مصاحبه به مهدی تاج و تصمیماتش برای کمک به فوتبال خرده گرفت.

علیرضا علیپور در یک برنامه تلویزیونی ، همچنان از قانون عجیب ممنوعیت دروازه بانان خارجی در لیگ برتر دفاع کرد. قانونی که بیش از 4 دوره در لیگ برتر استفاده شد و حاصلش گران شدن نجومی قیمت دروازه بان ها و به تبع آن بازیکنان دیگر در لیگ برتر بود. با این قانون بود که برای اولین بار بهترین گلر لیگ ایران در سال 88 توانست همه اعداد قرارداد چند صد میلیونی اش از 8 تشکیل شده باشد! با همین قانون بود که دروازه بان ها که بهترین شان رحمتی بود میلیاردی بگیرند و البته سایر گلرها هم به همان اندازه و ناباورانه گرانقیمت باشند.

 

در همه آن سال ها گلرهای خوب ایران را امثال میثاق معمارزاده ، سوشا مکانی ، وحید طالب لو ، رحمان احمدی ، شهاب گردان یا یوسفی گلر فولاد تشکیل می دادند اما در 3 سال گذشته و با جوانگرایی در لیگ ، ستاره هایی مثل اخباری ، طهماسبی، حسین حسینی ، نوشی صوفیانی ، رشید مظاهری ، بیرانوند ، حقیقی و کلی گلر خوب دیگر به لیگ ایران اضافه شدند ، درحالی که 3 یا 4 گلر خوب خارجی در لیگ ایران وجود دارد. علیپور که تصمیم هیات رئیسه برای لغو تصمیم او و عزیز محمدی را یک «کمپینگ!» لقب می داد که احتمالا شامل فشار فوتبالی ها ، رسانه ها و 90 بود ، خیلی راحت و بی توجه به آمار چنین مسئله ای را بیان می کرد ، درحالی که شاید این تصمیم در برابر تصمیمات خوبی که در دوران شان گرفتند ، اصلا تصمیمی قابل دفاع نبود.


اخبار  ورزشی  -  خبر  انلاین