ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرنوشت را استقلال رقم می‌زند


كار استقلال برای قهرمانی در لیگ از تعارف و این حرف‌ها گذشته و اساساً تیمی كه می‌خواهد در لیگ قهرمان شود، نباید سرش را با مسائل بی‌اهمیت گرم كند!

یازده نیوز: وقتی به وضعیت امتیازی استقلال در لیگ نگاه می‌كنیم متوجه می‌شویم این تیم در نیم‌فصل دوم امتیازهای بی‌شماری را از دست داد‌؛ در شرایطی كه به مراتب از پرسپولیس اندوخته بیشتری داشت.

استقلال با چند نتیجه خوب و چند برد ساده می‌توانست حتی دو، سه هفته زودتر قهرمان شود. این نكته را با آه و حسرت نمی‌نویسیم و اساساً نمی‌خواهیم داغ دل استقلال را تازه كنیم.

ما به این نكته اشاره می‌كنیم چون می‌دانیم سرنوشت قهرمانی نه به دست تیم‌های دیگر كه تنها و تنها با دستان خود استقلالی‌ها رقم می‌خورد.

نگاه كردن به برگه امتحانی میز بغلی یا تقلب از برگه بغل دستی نشانه چیست؟ اینكه استقلال از تراكتورسازی التماس دعا داشته باشد یا منتظر رقم خوردن نتایج بقیه تیم‌ها باشد كه مشكلش حل نمی‌شود.

استقلال اگر در نتیجه‌‌گیری عملكرد بهتری می‌داشت آیا امروز از نظر امتیازی كارش به شمارش می‌افتاد؟ طبعاً خیر. پس امروز هم استقلال باید در تفكرش تجدیدنظر كند.

استقلال باید تراكتورسازی را شكست بدهد و باید یك بازی خوب را به نمایش بگذارد. باید بی‌خیال وضعیت سایر تیم‌ها شود. باید كارش را بدون توجه به حاشیه‌ها جلو ببرد.

امروز روزی حساس و تاریخی برای استقلال است. هم حریف نام بزرگی دارد، هم سرمربی‌‌اش همین فصل قبل سرمربی استقلال بوده و همچنان برای بازگشت به این تیم علاقه و انگیزه دارد.

تراكتورسازی اما سرنوشت استقلال را رقم نمی‌زند. ما دوباره تأكید می‌كنیم تیمی كه سرنوشت را رقم می‌زند و همه چیز را به نفع خودش عوض می‌كند، خود استقلال است.

استقلال این بازی بی‌حرف و حدیث را ببرد‌‌؛ ببینیم كدام تیم می‌تواند مقابلش حرفی برای گفتن داشته باشد؟


ویدیو مرتبط :
وقتی گربه سیاه نتیجه بازی را رقم می زند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رحمتی آینده استقلال را رقم می‌زند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رحمتی

روزی که سیدمهدی رحمتی کاپیتان محبوب استقلال قرارداد خود را برخلاف سالیان گذشته و رویه قبلی‌اش، به مدت سه فصل دیگر با باشگاه استقلال تمدید کرد سؤالات بی شماری برای بسیاری از اهالی فوتبال ایجاد شد که رحمتی در صورت بازگشت مخالفانش به استقلال چه خواهد کرد؟

به گزارش ورزش سه، زمانی که مهدی رحمتی بدون هیچ قید و شرطی قراردادش را برای 3 سال با استقلال تمدید کرد، برای خیلی‌ها این سؤال پیش آمد که اگر امیر قلعه‌نویی دوباره به این تیم برگردد، تکلیف قرارداد 3 ساله او با تیم محبوبش چه می‌شود؟ مهدی رحمتی به دلیل اختلاف با امیر قلعه‌نویی فصل گذشته استقلال را ترک کرد و به پیکان پیوست و با برکناری او از سرمربیگری استقلال دوباره به تیم محبوبش برگشت.

رحمتی همواره قراردادهایش را یکساله می‌بست و شرط و شروط‌هایی هم در متن قراردادش می‌گنجاند. اما تمدید قرارداد با استقلال به مدت سه فصل و بدون شرط و شروط ضمن نشان از علاقه کاپیتان به استقلال و هواداران ان، خبر از نقش افرینی رحمتی در استقلال آینده می‌دهد.

حالا انتشار عکس رحمتی با حسین فریدون می‌تواند این موضوع را بار دیگر ثابت کند که وی رابطه بسیار نزدیکی با دولتمردان عالیرتبه دارد و عموماً این بازیکن اهل بی‌گدار به آب زدن نیست و حتی شنیده می‌شود وی از اتفاق‌هایی که درون استقلال در حال رخ دادن است مطلع بوده و البته گزینه سرمربیگری  آینده آبی‌ها به خوبی اطلاع دارد. نزدیکان وزارت ورزش  می گویند بهرام افشارزاده فصل آینده از مدیرعاملی استقلال کنار می‌رود و برای فصل جدید گزینه جدیدی خواهد آمد. قطعاً با توجه به اتفاقات و شایعات جدید می‌توان به راحتی فهمید که رحمتی به تمام این امور واقف بوده است و قراردادش را با چشم باز با آبی‌ها تمدید کرده است.

رحمتی در این فصل نشان داده که از نظر رفتاری و اخلاقی کاملاً با گذشته فرق کرده است و حتی گفته می‌شود در جلسه با حسین فریدون صحبت‌هایی درباره شرایط کلی ورزش، آینده تیم‌ملی و استقلال انجام داده است و به طور قطع او در تحولات آینده استقلال نقش بسزایی خواهد داشت. این اتفاقات در حالی است که رحمتی همواره در همه محافل عمومی و خصوصی از عملکرد گودرزی در وزارت ورزش تمجید کرده است. با این شواهد و اتفاقات رخ داده، عملاً باید حضور مخالفان کاپیتان در استقلال فصل بعد را منتفی بدانیم.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه