ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرنا ویلیامز ورزشکار سال 2015 شد


تنیسور مطرح جهان در سال 2015 عنوان بهترین ورزشکار سال را به دست آورد.

خبرگزاری فارس: سرنا ویلیامز بازیکن سال 2015 انتخاب شد این در حالی است که بعد از سال 1976 که کریس اورت این عنوان را کسب کرده بود، ورزشکاری از تنیس ورزشکار سال نشده بود.

این جوایز سالانه به بهترین ورزشکار و مربی به واسطه عملکرد شخصیت آنها در داخل و خارج از زمین اهدا می‌شود.

سرنا ویلیامز اولین زن ورزشکار فعالی است که این جایزه را بعد از قهرمانی در مسابقات جهانی 1999 در تیم ملی آمریکا کسب کرده است. وی چهارمین تنیسوری است که به عنوان بهترین ورزشکار سال انتخاب شده است.

پیش از این جین کینگ در سال 1972 و اورت در سال 1976 در بخش بانوان بهترین ورزشکار سال شدند. آرتور اشه در سال 1994 نیز تنیسوری بود که عنوان بهترین ورزشکار مرد را به خود اختصاص داده بود.


ویدیو مرتبط :
تنیس زنان : سرنا ویلیامز - سافاروا (فینال رولند گاروس)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسی بهترین ورزشکار جهان در سال 2015



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

لیونل مسی جایزه EPSY را که هر ساله به بهترین ورزشکار جهان داده می‌شود، از آن خود کرد.

لیونل مسی در فصل 2015 توانست بار دیگر به اوج برگردد و سه قهرمانی همراه بارسلونا کسب کند و همراه آرژانتین نیز نایب قهرمان کوپا آمه‌ریکا شود.

به نوشته ساکرنت در مراسم انتخاب برترین‌های ورزش جهان EPSY که هر ساله به برترین تیم ورزشی و برترین ورزشکار داده می‌شود، لیونل مسی با پشت سر گذاشتن نوواک جوکوویچ قهرمان صربستانی تنیس و کریستیانو رونالدو این جایزه را به خود اختصاص داد.

همچنین تیم ملی فوتبال زنان آمریکا که اخیرا با برتری 5 بر 2 برابر ژاپن قهرمان جام جهانی شد نیز به عنوان بهترین تیم سال 2015 انتخاب شد.

 

اخبارورزشی - ایسنا