ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی پرتغال: استعفا نمی‌دهم


پائولو بنتو با رد استعفایش از تیم ملی پرتغال اعلام کرد که می‌خواهد در سمتش باقی بماند و شکست برابر آلبانی را جبران کند.

خبرگزاری ایسنا: پرتغال در دیدار نخست خود در مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپای 2016 در شهر آویرو به دیدار آلبانی رفت و در پایان با یک گل شکست خورد تا کارش برای صعود به جام ملت‌های اروپا سخت شود.

پائولو بنتو، سرمربی پرتغال با ناراحتی از نتیجه‌ کسب شده برابر آلبانی این نتیجه‌ را ناعادلانه توصیف کرد و گفت: خیلی ناراحتم. می‌دانستیم که آلبانی تیم خوبی است و ممکن است بازی سختی برابر آنها داشته باشیم اما باید بگویم که شکستمان در این دیدار عادلانه نبود. ما فرصت‌های زیادی را برای گلزنی به دست آوردیم ولی نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. بعضی از مواقع هر چقدر در فوتبال تلاش می‌کنیم نمی‌توانیم به گل برسیم. موضوعی که در بازی برابر آلبانی برای ما رخ داد و تیم ما در تمام 90 دقیقه‌ برتر از حریف بود ولی نتوانست از فرصت‌های خود استفاده کند.

هواداران تیم ملی پرتغال پس از شکست تحقیرآمیز برابر آلبانی به انتقاد شدید از بنتو پرداختند و خواستار جدایی این مربی از سمت خود شدند. پرتغال در جام‌جهانی نیز در مرحله نخست حذف شد ولی سرمربی این تیم به آینده خوش‌بین است و قصد استعفا ندارد: اعتراض در فوتبال طبیعی است. باید به انتخاب فدراسیون فوتبال پرتغال و کسانی که من را به عنوان سرمربی انتخاب کردند، احترام گذاشت. قصد استعفا ندارم. می‌خواهم این نتیجه‌ را جبران کنم تا بتوانیم یکی از تیم‌های صعود کننده به جام ملت‌های اروپا باشیم. درست است که نتیجه‌ بسیار بدی را در این دیدار کسب کردیم ولی نباید فراموش کرد که در نیمه نخست فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و بازی خوبی را ارائه دادیم.


ویدیو مرتبط :
حواشی فوتسال ایران-روسیه و استعفا سرمربی بعد از بازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كفاشیان:استعفا نمی‌دهم/از فردا به فكر سرمربی جدید هستیم



 

 

 

باشگاه رم پیشنهاد لیورپول را رد كرد

 

اگرچه تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار حذفی خود در پانزدهمین دوره جام ملتها برابر کره‌جنوبی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت، اما رییس فدراسیون فوتبال ایران در نخستین سخنان خود پس از این شکست اعلام کرد استعفا نخواهد داد و به کارش را در راس فوتبال ایران ادامه می‌دهد.

علی کفاشیان پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام ملتهای آسیا، اظهار کرد: با وجود چنین نتیجه‌ای از سمت‌ام استعفا نمی‌دهم و تا یک سال دیگر در فوتبال ایران خواهم بود. فدراسیون فوتبال مجمع دارد و آنها در انتخابات‌شان تعیین می‌کنند که چه کسی رئیس آینده فدراسیون خواهد بود.

کفاشیان با بیان اینکه افشین قطبی از وی و بازیکنان تیم ملی خداحافظی کرده است، گفت: قطبی دیگر با ما نیست، او پس از بازی با کره‌جنوبی با ما خداحافظی کرد. ما از فردا (یکشنبه) به دنبال سرمربی خارجی جدیدی برای تیم ملی خواهیم بود تا بتوانیم به جام جهانی 2014 صعود کنیم.

رییس فدراسیون درباره عملکرد تیم ملی در بازی با کره‌جنوبی نیز اظهار کرد: تیم ایران بازی خوبی انجام داد. هر دو تیم فوتبال پایاپایی را مقابل یکدیگر انجام دادند،‌ در دقایقی تیم ما بهتر از حریف بود و در دقایقی کره‌ای‌ها عملکرد بهتری داشتند در نهایت کره‌جنوبی پیروز شد و ما باید از فردا به فکر آینده باشیم.