ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی پدیده: خدا پدر کمک داور را بیامرزد


سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: خیلی زود گل خوردیم. بارها به بازیکنان گوشزد کردیم که به حریف خطا ندهند.

خبرگزاری فارس: رضا مهاجری بعد از شکست 2 بر یک تیمش مقابل نفت تهران گفت: خیلی زود گل خوردیم. بارها به بازیکنان گوشزد کردیم که به حریف خطا ندهند. نفت تهران روی ضربات ایستگاهی خیلی خوب کار می‌کند. متأسفانه ما روی همین اصل غافلگیری شدیم و گل زودهنگامی دریافت کردیم. در ادامه چند دقیقه بعد روی ضد حمله گل خوردیم. موقعیت‌های خوبی در ادامه بازی به دست آوردیم که متأسفانه دقت لازم را نداشتیم.

وی افزود: نفت در نیمه دوم بازی مستقیمی انجام داد. تعویض‌های ما به طور صددرصد جواب نداد. پس از گلی که زدیم یک موقعیت گل بسیار عالی داشیم که متأسفانه گل نشد. به کادر فنی تیم نفت بابت این برد تبریک می‌گویم.

مهاجری در مورد وضعیت داوری گفت: داور یک مقدار در زدن سوت‌ها و دادن کارت می‌‌توانست بهتر عمل کند. او بارها از خطاهایی که در زمین نفت اتفاق افتاد به راحتی گذشت. خدا پدر کمک داور را بیامرزد که یک پنالتی گرفت تا بتوانیم حداقل یک گل بزنیم.

سرمربی پدیده در پایان راجع به ادامه لیگ تصریح کرد: ما کارمان را می‌کنیم. اتفاق خاصی نیفتاده. شما دیدید امروز تیم از پیش باخته نبودیم. با وجود اینکه دو گل خوردیم به بازی برگشتیم و اگر در زدن ضربات آخر دقت داشتیم الان به شکل دیگری صحبت می‌کردیم.


ویدیو مرتبط :
فرمول سخت خدا برای آمرزش ما - چه کنیم خدا ما را بیامرزد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: خدا پدر هواداران پرسپولیس را بیامرزد



امیر قلعه‌نویی,اخبار ورزشی

با غرور بازی کردیم/اکبرپور به بازی استقلال سکته داد

قلعه‌نویی: خدا پدر هواداران پرسپولیس را بیامرزد/ نکونام همیشگی نبود و تعویض شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خدا پدر هواداران پرسپولیس را بیامرزد که تیم‌شان را حمایت کردند و فینالیست شدند.

اخبار ورزشی - به گزارش  فارس، امیر قلعه‌نویی پس از شکست خانگی یک بر صفر برابر الهلال عربستان در نشست خبری اظهار داشت: زلزله بوشهر را تسلیت می‌گویم و خیلی ناراحت شدم. امروز مقابل الهلال طبیعتا شروع خوبی نداشتیم. اوایل بازی چند کرنر گرفتیم اما خسته و با غرور بازی کردیم و هنوز در باد بازی قبلی بودیم.

وی ادامه داد: گفته بودم نباید بازیکنان مغرور شوند و روی این محور صحبت کردیم اما آنها در باد آن بازی بودند و موقعیت‌های گلزنی را استفاده نکردیم. اتفاق خاصی نیفتاده است و هنوز در جدول هستیم و امروز باید به گهر، سپاهان و الریان فکر کنیم.

سرمربی استقلال در مورد حمایت پرسپولیسی‌ها از استقلال در دیدار مقابل الهلال گفت: شرمنده مردم شدیم. از آنها تشکر می‌کنم، نگاه ملی بود و مهدی مهدوی‌کیا گفت به ورزشگاه می آیم و آمد و از او هم تشکر می‌کنم.

وی در مورد گلی که استقلال خورد بر اثر اشتباه بازیکنان خودی بود یا تفکرات مربی حریف گفت: ضد حمله نبود، بلکه جواد نکونام توپ را به حنیف زد و مقابل مهاجم حریف افتاد. نکونام به جای بازی‌سازی توپ را بد دفع کرد و این هم یک شیوه گل خوردن است. هرچه به آخر بازی می‌رسیدیم احساسی بازی می‌کردیم اما استرس نداشتیم. مخصوصا سیاوش به من پیامک زدند و خصوصیات داور را گفتند. اکبرپور احساسی بازی کرد و به بازی سکته داد.

وی در مورد اینکه قبول دارید برهانی بد بازی کرد گفت: بله او به همین دلیل کم بازی کرد.

سرمربی استقلال در مورد شعار هواداران گفت: از دو چیز تعجب می‌کنم یکی پرتاب ترقه که استقلالی نبودند و برای خودم تاسف خوردم زیرا بازیکنان ما در لیگ برتر صدرنشین هستند؛ چطور ما بیرون از تهران راحت‌تر بازی می‌کنیم! شاید برنامه ریزی شده است و کسانی نمی‌خواهند ما نتیجه بگیریم. مگر ما ششم جدول هستیم. خدا پدر هواداران پرسپولیس را بیامرزد که تیم‌شان را کمک کردند و فنیالیست شد و این حرکت جای تعجب دارد.

وی در مورد نحوه بازی الهلال و وقت کشی آنها عنوان کرد: این خصلت عرب‌هاست و طبیعی است نباید به شیوه دلخواه آنها بازی کنیم سه بار در سه جلسه به اکبرپور گفتیم اما بازیکن با انگیزه ما دست به این کار می‌زند و طبیعی بود که تیم حریف دست به این کار بزنند ما سکته تاکتیکی دادیم و کار حریف‌ طبیعی بود.

قلعه‌نویی در مورد دلیل تعویض نکونام گفت: تغییر تاکتیکی دادیم. او با نکونام همیشگی فاصله داشت و خسته بود و تعویضش کردیم./فارس