ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی والیبال ایتالیا استعفا کرد


سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا از سمت خود کناره‌گیری کرد.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که حدود 2 روز پیش رئیس فدراسیون والیبال ایتالیا از «مائورو بروتو» به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور حمایت کرده بود اما این مربی صبح روز گذشته از سمت خود به صورت رسمی استعفا کرد و فدراسیون والیبال ایتالیا و در رأس آن «کارلو ماگری» نیز با این استعفا موافقت کرد.

فدراسیون ایتالیا علاوه بر این از زحمات این سرمربی که از سال 2011 در کنار آتزوری بوده تشکر کرد و از او خواست تا پایان مدت قراردادش به عنوان مدیر فنی تیم‌های پایه ایتالیا فعالیت کند.

سرمربی جدید ایتالیا ظرف چند روز آینده انتخاب می‌شود.


ویدیو مرتبط :
حواشی فوتسال ایران-روسیه و استعفا سرمربی بعد از بازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در آستانه بازی حساس با ایران/سرمربی والیبال روسیه استعفا داد تا اخراجش نکنند!



اخبار,اخبارورزشی,سرمربی والیبال روسیه

سرمربی تیم ملی والیبال روسیه از سمت خودش در این تیم استعفا داد.

به گزارش خبرآنلاین؛سرمربی تی ملی والیبال روسیه از سمت خودش استعفا داد.پس از کسب نتایج ضعیف با تیم ملی روسیه  "آندری وورونکوف" ترجیح داد از سمت خودش در تیم ملی والیبال روسیه استعفا بدهد.

روس ها که در لیگ جهانی امسال یکی از ضعیف ترین نتایج خودشان را گرفته اند اگر دوباره مقابل ایران شکست بخورند به دسته  پایین تر این مسابقات خواهند رفت و دیگر در گروه A قرار نخواهند داشت.

این در حالی است که در بازی با ایران الکساندر کلیمکین دستیار دوم ورنوکوف هدایت روسها را بر عهده خواهد داشت.


 اخبار  ورزشی  -  خبر  انلابن