ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی ملوان انزلی:خستگی بازیكنان در كسب نتایج تیم تاثیر منفی گذاشته است



 

 

سرمربی ملوان انزلی:خستگی بازیكنان در كسب نتایج تیم تاثیر منفی گذاشته است

 

سرمربی ملوان انزلی:خستگی بازیكنان در كسب نتایج تیم تاثیر منفی گذاشته است

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: خستگی بازیکنان ناشی از فشردگی مسابقات لیگ برتر در کسب نتایج تیم در هفته های اخیر تاثیر منفی گذاشته است.

دیدار تیم های پاس همدان و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور عصر جمعه در ورزشگاه شهدای قدس همدان با نتیجه یک بر یک پایان یافت.

''فرهاد پورغلامی'' جمعه شب در جمع خبرنگاران در همدان افزود: تیم ملوان در 19 روز گذشته پنج بازی حساس را پشت سر گذاشته و پیمودن مسیرهای طولانی شهرها باعث افت بدنی بازیکنان تیم شده است.

وی اضافه کرد: در پنج دیدار اخیر، چهار مسابقه را میهمان بوده ایم و در این مدت فقط یک جلسه تمرین برگزار کرده ایم.

پورغلامی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش در مقابل پاس همدان گفت: بازی سختی داشتیم و تیم پاس فقط به دنبال کسب برتری بود و در مقابل بازیکنان ملوان جانانه در دفاع و حمله حاضر شدند.

وی اظهار داشت: تاکتیک تیم پاس برای ما شناخته شده بود و توانستیم با تسلط در خط میانی اجازه نفوذ این تیم را برای رسیدن به گل ندهیم.

وی افزود: پاسی ها در این مسابقه بیشتر از ارسال توپ های بلند به قصد استفاده از فضای پشت مدافعان تیم ملوان استفاده کردند که خوشبختانه خط دفاعی تیم ما عملکرد خوبی داشت.

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص شعارهای ناپسند تماشاگران تیم ملوان در این مسابقه گفت: به دلیل تمرکز در مسابقه توجهی به هواداران نداشتم اما اگر اتفاقی افتاده عذرخواهی می کنم.


ویدیو مرتبط :
ملوان بندر انزلی - آلومینوم بندرعباس / انزلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر مکان دیدار بین تیم های ر اه آهن و ملوان انزلی



 

 

 

تغییر مکان دیدار بین تیم های ر اه آهن و ملوان انزلی

سازمان لیگ از تغییر مکان دیدار بین تیم های راه آهن – ملوان انزلی از هفته هشتم لیگ برتر خبر داد.

مسابقه بین تیم های راهن – ملوان انزلی  از هفته هشتم مورخ 20/6/89 به جای ورزشگاه اکباتان در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.