ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی مشهور فوتبال دوباره داماد می شود!



اخبار,اخبارورزشی,رئال مادرید


 اخبار ورزشی - سرمربی مشهور فوتبال دوباره داماد می شود!

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید برای دومین بار رخت دامادی به تن خواهد کرد.

  کارلو آنچلوتی در هفته جاری در ونکوور کانادا با نامزد اسپانیایی خود، ماریان آئوگر ازدواج کند. کارلتو 55 ساله ترجیح داده دومین مراسم دامادی خود را در کانادا، محل تولد نامزدش برگزار کند، جایی که از چندی پیش به آنجا سفر کرده است تا تعطیلاتش را سپری کند.


این دومین مراسم عروسی در خانواده آنچلوتی در تابستان سال جاری است، چرا که پیش از این دختر کارلتو، کاتیا با مینو فولکو، یکی از مسئولان کادرفنی رئال مادرید که به عنوان کارشناس تغذیه این باشگاه فعالیت دارد، ازدواج کرد.

آنچلوتی پس از این مراسم به اروپا بازخواهد گشت تا آخرین روزهای تعطیلاتش را در کشور خود سپری کند و از آنجا عازم مادرید خواهد شد تا تمریناتش را با رئال مادرید از سر بگیرد.

اردوی پیش فصل کهکشانی‌ها که فصل گذشته قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند، 14 جولای (23 تیر) آغاز خواهد شد.
اخبار ورزشی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
گشت و گذار با سرمربی مشهور فوتبال ایران در بازار شیراز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشای جنگ پیتزای دو سرمربی مشهور فوتبال/ مغز ونگر املت شده بود!



جنگ پیتزای دو سرمربی مشهور فوتبال ,زندگینامه سرآلکس فرگوسن

افشای جنگ پیتزای دو سرمربی مشهور فوتبال/ مغز ونگر املت شده بود!

سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد از ماجرای جنگ پیتزا که بین بازیکنان دو تیم من یونایتد و آرسنال در سال 2004 در اولدترافورد رخ داد پرده برداشت.

 "سرآلکس فرگوسن" در کتاب جدید خود تحت عنوان "زندگینامه من" از مشت‌های گره کرده "آرسن ونگر" همتای آرسنالی خود در جنگ معروف به "واقعه پیتزا" در اکتبر سال 2004 سخن گفته است. در آن بازی تیم منچستریونایتد به رکورد 49 بازی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه اولدترافورد پایان داد. این اتفاق در اکتبر سال 2004 روی داد و روابط سرد دو مربی تا نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در سال 2009 ادامه پیدا کرد.

سرمربی بازنشسته من یونایتد در بخشی از خاطرات خود نوشته است: آرسن ونگر کبود شده و مشت های خود را گره کرده بود. به نظرم مغزش املت شده بود.

درگیری بازیکنان دو تیم از تونل ورزشگاه اولدترافورد آغاز شد. "رود فن نیستلروی" به رختکن منچستر می‌آید و از آنچه ونگر به هنگام ترک زمین به وی گفته لب به اعتراض می‌گشاید. فرگوسن بیدرنگ از رختکن خارج می‌شود و به ونگر می‌گوید بر روی رفتارش تمرکز داشته باشد.

فرگوسن نوشت: ونگر مشت‌های خود را گره کرده و از شدت ناراحتی سرخ شده بود اما من کنترل خود را حفظ کردم.

فرگوسن سپس می‌نویسد که در همان زمان یک پیتزا به سمت او پرتاب شده است. او می‌گوید در همان زمان می شنود که شخص پرتاب‌کننده کسی نبوده جز "سسک فابرگاس". با این حال مطمئن نیست که متهم، این بازیکن اسپانیایی بوده باشد. فرگوسن می‌گوید پس از اینکه این اتفاق برای وی رخ می‌دهد بیرون از راهرو به یک صحنه نزاع تبدیل می‌شود.

البته روابط این زوج مربیگری در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2009 رو به بهبود می‌گذارد. جایی که ونگر از فرگوسن می‌خواهد تا به رختکن این تیم در ورزشگاه امارات بیاید و  پیروزی 3 بر یک رقیب را به آنها تبریک بگوید.

پیروزی 8 بر 2 یونایتد در سال 2011 مقابل آرسنال از روابط نزدیک این دو مربی حکایت می‌کند تا آنجا که فرگوسن می‌گوید دلش نمی‌خواسته منچستریونایتد بیش از این گل بزند و مایه تحقیر ونگر شود./مهر