ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی قوچان نژاد اخراج شد


تیم فوتبال چارلتون سرمربی خود را به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار برکنار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: کارل فرای سرمربی موقت چارلتون که دو ماه قبل جاگزین گای لوزان شده بود تا به این تیم سر و سامان بدهد، اما کسب نتایج ضعیف بخصوص شکست 5-0 درخانه هادرزفیلد باعث شد سران چارلتون او را از کار برکنار کنند. چارلتون از زمان آمدن فرای در 13 بازی خود تنها یک پیروزی به دست آورد.

چارلتون جستجو برای استخدام سرمربی جدید را آغاز کرده است. فعلا ویم د کورت  به کمک جیسون یول چارلتون را برای مسابقه روز شنبه مقابل هال سیتی آماده خواهد کرد.
 
چارلتون در حال حاضر با 20 امتیاز از 26 بازی در رده بیست و سوم جدول 24 تیمی چمپیونشیپ قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
فوتبال 120 - نگاهی به اخراج سوسیچ سرمربی بوسنی(93/8/30)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی قوچان‌نژاد اخراج شد


سرمربی تیم فوتبال چارلتون از سمت خود برکنار شد.

ایسنا: پایگاه اینترنتی یورو اسپورت بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از تصمیم مدیران باشگاه چارلتون مبنی بر اخراج سرمربی این تیم خبر داد.

کریس پاول پس از شکست دو بر صفر چارلتون مقابل شفیلدیونایتد در جام حذفی انگلیس و همینطور به دلیل کسب نتایج ضعیف در لیگ دسته یک انگلیس از هدایت قرمز‌های شهر لندن کنار گذاشته شد.

رولاند دوچاتلت مالک این باشگاه در این رابطه گفت: چند هفته‌ای بود که تلاش می‌کردیم با مذاکره با نمایندگان پاول قرارداد همکاری خود را تمدید کنیم اما با این شرایط بهتر دیدیم همکاری دو طرف ادامه پیدا نکند و بنابراین به دنبال مربی دیگری هستیم. می‌توانم به هواداران اطمینان دهم که این تصمیم را برای آینده باشگاه گرفته‌ایم و این کار به هیچ وجه آسان نبود. زمان تعیین می‌کند که این تصمیم درست بوده یا خیر.

تیم فوتبال چارلتون که در نقل و انتقالات زمستانی رضا قوچان‌نژاد را به خدمت گرفته در حال حاضر در رده آخر لیگ 24 تیمی دسته یک انگلیس قرار دارد.