ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی فصل بعد چلسی مشخص شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

آنتونیو کونته با مدیران چلسی به توافق رسید و با این تیم قرارداد سه ساله بست.

به گزارش خبرآنلاین؛ آنتونیو کونته سرانجام با مدیران چلسی به توافق نهایی رسید و این باشگاه طی بیانیه ای اعلام کرد این مربی فصل آینده روی نیمکت تیم می نشیند. قرارداد کونته با چلسی سه ساله است. این مربی 46 ساله که هم اکنون سرمربی تیم ملی ایتالیا است، پس از یورو 2016 از این سمت کناره گیری خواهد کرد و در باشگاه انگلیسی مشغول می شود.

 


ویدیو مرتبط :
حرکتی عجیب از مورینو(سرمربی فعلی تیم چلسی-اقای خاص)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی دایی چگونه سرمربی پرسپولیس شد؟/آخرین خبر نقل و انتقالاتی آبی ها/ فهرست خرید پرسپولیس برای فصل آینده مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی, علی دایی


اخبار ورزشی - افشا با تاخیر؛ علی دایی چگونه سرمربی پرسپولیس شد؟

انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس در شرایطی که جزو گزینه‌های اصلی نبود، ماجرای جالبی دارد.

به گزارش نامه نیوز، علی دایی زمانی سرمربی تیم ملی شد که جزو گزینه های اصلی نبود و انتخابش حرف و حدیث های زیادی را به همراه داشت.

وی پیش از آغاز فصل سیزدهم نیز با راه آهن به توافق رسید و در حالی که جزو گزینه های سرمربیگری پرسپولیس نبود، در دقیقه 90 به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد تا باز هم خیلی ها حیرت زده شوند.

قرار بود از بین گزینه هایی مثل ابراهیم زاده، درخشان و مایلی کهن سرمربی قرمزها مشخص شود و اختلاف نظر از آنجا شروع شد که رویانیان سعی داشت ابراهیم زاده را انتخاب کند، علی پروین برای انتخاب درخشان تلاش می کرد و مایلی کهن نیز گزینه وزارت ورزش بود.

محمد رویانیان زمانی که فهمید وزارت وقت ورزش با اعمال نفوذ قصد دارد مایلی کهن را سرمربی کند و کمیته فنی نیز با ابراهیم زاده به عنوان یک غیر پرسپولیسی مخالف است، در اقدامی خودسرانه و بدون هماهنگی با کمیته فنی و هیات مدیره به سراغ دو گزینه دیگر رفت و با حسین فرکی و علی دایی وارد مذاکره شد.

یکی از نزدیکان رویانیان در این خصوص به خبرنگار نامه نیوز گفت: مدیرعامل وقت پرسپولیس علاقه ای نداشت تا حرف وزارت به کرسی بنشیند و مایلی کهن سرمربی شود و از طرفی معتقد بود درخشان نیز در صورت انتخاب باعث به قدرت رسیدن پروین خواهد شد و از آنجا که گزینه اش - ابراهیم زاده - به خاطر پرسپولیسی نبودن مورد انتقاد قرار گرفت تصمیم گرفت شخص دیگری سرمربی شود. با فرکی مذاکره کرد اما بار دیگر غیرپرسپولیسی بودن وی دردسرساز شد و پس از آن جلسه ای با ملی پوشان و بزرگان پرسپولیس برگزار کرد.

این مقام آگاه افزود: ملی پوشان پرسپولیس نظر مثبتی روی مایلی کهن نداشتند و برخی از آنها تاکید کردند در صورت انتخاب مایلی کهن قراردادشان را تمدید نخواهند کرد. برخی از آنها نیز که رابطه خوبی با علی دایی داشتند وی را به رویانیان پیشنهاد کردند که ابتدا به خاطر مشکلات قبلی اش با دایی آن را نپذیرفت اما در آخرین لحظات تصمیم خود را گرفت و دشمن سابقش را به عنوان سرمربی انتخاب کرد و از همان زمان به خاطر قرار گرفتن مقابل وزارت ورزش تلاش ها برای برکناری اش آغاز شد.

 

                                          .........................................

 

آخرین خبر نقل و انتقالاتی آبی ها/ استقلال برای قهرمانی بسته می شود / تیموریان خداحافظی کرد؟!

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: فصل آینده، استقلال را برای قهرمانی خواهیم بست.

 مقداد نجف‌نژاد در خصوص حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا با شکست مقابل الشباب عربستان اظهار داشت: بازیکنان عملکرد خوبی مقابل الشباب داشتند و نشان دادند که در آسیا با قدرت ظاهر می‌شوند، علاقمند بودیم که نتیجه بگیریم اما ناداوری‌های آشکار اجازه این امر را نداد. وقتی که فوتبال سالم نباشد همین مسائل هم اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: اگر آن پنالتی گرفته نمی‌شد بازی به گونه‌ای دیگر به پایان می‌رسید. بازیکنان‌مان نشان دادند که می‌توانند به خوبی در میدان ظاهر شوند. به هر حال پرونده لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر برای استقلال بسته شد و تلاش می‌کنیم تا سال آینده با قدرت تیم محکمی ببندیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد شکایت از داور دیدار استقلال و الشباب خاطرنشان کرد: ما حتماً از طریق مراجع قانونی پیگیر این موضوع هستیم، از طرف باشگاه، وزارت ورزش و دستگاه‌های مختلف به این مسئله خواهیم پرداخت، هر چند که بسته به قوانین موجود، خیلی دلخوش به رسیدگی به مسائل نیستیم اما اعتراض خود را انجام می‌دهیم.

نجف‌نژاد در مورد اینکه فتح‌الله‌زاده اعلام کرده که از استقلال می‌خواهد برود و همچنین وضعیت امیر قلعه‌نویی تصریح کرد: فعلاً همه هستند، همه افراد زحمت زیادی برای استقلال کشیده‌اند، از کادر فنی و مدیریت باشگاه گرفته تا بازیکنان، همگی زحمت کشیده‌اند و استقلال به حقش امسال نرسید. فعلاً همه هستند تا پس از بازی با الریان. می‌خواهیم تیم قوی‌ای را برای سال آینده آماده کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال با برخی بازیکنان صحبت کرده است و قصد جذب چند بازیکن را دارد،‌ گفت: به این صورت نیست، صددرصد شاکله تیم ما با نظر سرمربی تغییر می‌کند. باید تیم را برای قهرمانی بست و در این زمینه تلاش خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آندرانیک تیموریان در فرودگاه از بازیکنان و کادر فنی خداحافظی می‌کرد و آیا او از استقلال جدا خواهد شد؟ تأکید کرد:‌ او برای ترک اردو خداحافظی می‌کرد و مسئله خاصی نبود.

نجف‌نژاد در مورد ملی‌پوشان استقلال و اینکه آیا آنها به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد یا خیر؟ عنوان کرد: ما از ابتدا هم با فدراسیون و تیم ملی تعامل داشتیم، با نظر سرمربی در این باره تصمیم می‌گیریم، ما برای دیدار مقابل الریان هم نمی‌خواهیم نتیجه بدی بگیریم اما قصدمان تعامل با فدراسیون و تیم ملی است. برای بازی‌های مهم، ملی‌پوشانمان را دراختیار تیم ملی قرار می‌دهیم و از همان ابتدا هم این مسئله را عنوان کرده بودیم.

 

                                 ............................................

 

پنجعلی؛ فهرست خرید پرسپولیس برای فصل آینده مشخص شد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از آماده بودن فهرست خرید بازیکنان این تیم برای فصل آینده خبر داد.

  محمد پنجعلی در خصوص اقدام این باشگاه برای فصل آینده و مذاکره با بازیکنان جدید، اظهار داشت: «امیررضا خادم در روزهای گذشته اعلام کرده است که به زودی نام اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام می‌شود. ما هم منتظریم تا تکلیف باشگاه مشخص شود.»

وی همچنین اضافه کرد: «علی دایی فهرست خرید پرسپولیس برای فصل بعد را آماده کرده و فقط منتظر روشن شدن وضعیت باشگاه است.»

 سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس افزود: «بعد از اتمام لیگ بعضی از تیم‌ها با بازیکنان مورد نظرشان وارد مذاکره شده‌اند. زمان به سرعت در حال سپری شدن است. ما منتظر چراغ سبز وزارت ورزش و جوانان هستیم تا از این بن بست خارج شویم و با بازیکنان مدنظر مذاکره کنیم.»

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر مطالبات باشگاه عجمان امارات از باشگاه پرسپولیس و امکان دردسرسازی باشگاه اماراتی برای سرخپوشان، تاکید کرد: «قسط آخر خلعتبری به باشگاه عجمان باقی مانده که متاسفانه با گذشت هر ماه، مبلغ 50 هزار دلار روی قسط آخر می‌رود.»

پنجعلی در پایان گفت: «واقعا هیچ بانکی اینطور که پرسپولیس به عجمان پول می‌دهد، سود نمی‌دهد! امیدوارم این مشکل هم به زودی حل شود.»
اخبار ورزشی - نامه نیوز ,فارس ,مهر