ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی سوئد: دیدار با ایران غرورآمیز است/ انتظار دفاع قدرتمندی از آنها دارم



اخبار,اخبارورزشی,اخبارسرمربی سوئد

اریک هامرن سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد، دیدار تیمش با ایران را «غرورآمیز» توصیف کرد.

در جریان کنفرانس مطبوعاتی‌ای که دیشب در محل اردوی تیم ملی سوئد برگزار شد، اریک هامرن سرمربی 58 ساله سوئدی این تیم راجع به دیدار با تیم ملی ایران گفت: من انتظار دفاع قدرتمندی از سوی حریف مان دارم؛ همچنین گمان می‌کنم دیدار خوبی با نتیجه ای درخور داشته باشیم.من و کمک هایم فیلم بازی‌های ایران در جام‌جهانی را تماشا کردیم و همچنین دیدیم که این تیم توانست شیلی را شکست دهد.

هامرن که پیش از این شناختی از فوتبال ایران نداشت، چنانکه می‌گوید، از تماشای فیلم دیدارهای ایران، آگاهی‌های فراوانی به دست آورده است. او گفت: ایران فشار فراوانی به شیلی وارد آورد. این فشارها به خصوص در نیمه نخست بیشتر بود. در نیمه نخست آن دیدار، ایران بارها در آستانه به ثمر رساندن گل بود. تیم کی‌روش بسیار قدرتمند بود. ضمن این که دفاع فشرده ای هم داشت.دیدار با ایران غرورآمیر است. برترین بازیکنانم را به کار خواهم گرفت.

ایران و سوئد فردا در ورزشگاه دوستان استکهلم خواهد بود. تقریبا 40 هزار بلیط فروخته شده است. این بازی ساعت ۲۲ به وقت تهران برگزار می شود.

 

اخبارورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
خلاصه دیدار دوستانه ایران - سوئد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار وابستگان نظامی 10 کشور با وزیر دفاع ایران در کیش



 

دیدار وابستگان نظامی 10 کشور با وزیر دفاع ایران در کیش

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دیدار وابستگان نظامی 10 کشور از آسیا و آمریکای لاتین ابراز امیدواری کرد که برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی دفاعی زمینه را برای گسترش روابط دفاعی میان جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست و برادر فراهم کند.

به گزارش مهر، در حاشیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی هوانوردی کیش وابستگان نظامی مقیم ایران با سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که وابستگان نظامی کشورهای آذربایجان، سوریه، هندوستان، الجزایر، عمان، افغانستان، ونزوئلا، ژاپن، اندونزی و ترکیه حضور داشتند، سرهنگ مهمان سلیمان‌اف وابسته نظامی جمهوری آذربایجان به نمایندگی از حاضرین ضمن ابراز خرسندی نسبت به دیدار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مراتب قدردانی خود و سایر وابستگاه نظامی را از فراهم کردن شرایط حضور در نمایشگاه بین‌المللی هوایی و هوانوردی اعلام و ابراز امیدواری کرد روابط فیمابین روز به روز گسترش یابد.

همچنین سردار وحیدی نیز در این دیدار طی سخنانی ابراز امیدواری کرد که این برنامه‌ها زمینه را برای گسترش روابط دفاعی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای دوست و برادر حاضر در این نشست را فراهم کند.../مهر