ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی سابق پرسپولیس در الأهلی مصر


سران باشگاه الأهلی مصر مانوئل ژوزه سرمربی سابق پرسپولیس را به کارلوس کی روش ترجیح دادند و این مربی پرتغالی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند.

خبرگزاری ایسنا: هیات مدیره باشگاه الأهلی مصر سرانجام پس از کش و قوس های زیاد مانوئل ژوزه را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و توماس شاوو سرمربی سابق وردربرمن از دیگر گزینه های مربیگری در الأهلی بودند اما سران این باشگاه مصری سرانجام تصمیم گرفتند که مانوئل ژوزه را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کنند.

ژوزه پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه الأهلی به شمار می آید و سال‌ها در این تیم مربیگری کرد. او سابقه هدایت پرسپولیس را هم در کارنامه داشت اما در این تیم عملکرد خوبی از خود نشان نداد. ژوزه بعد از کناره گیری از پرسپولیس هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفت.


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار از انتخاب سرمربی پرسپولیسlعلی دایی سرمربی پرسپولیس شد؟!(فیلم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: پرسپولیس نیازی به تیموریان ندارد



 

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: پرسپولیس نیازی به تیموریان ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:‌ تیموریان یکی از بهترین بازیکنان ایران است، اما نیازی به وی نداریم.

علی دایی پس از بازی دیروز مقابل نساجی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار خوب و محکمی را برگزار کردیم و به نظر من این بازی می‌تواند ما را برای رسیدن به هدفمان کمک کند.

وی در خصوص اردوی مشهد تصریح کرد: اردوی بسیار عالی برگزار کردیم و خوشبختانه از لحاظ روحی و روانی آماده بازی‌های لیگ برتر هستیم. این اردو همانطور که بارها گفتم قطعا به پرسپولیس کمک می‌کند.

دایی در خصوص مشکل در خط حمله پرسپولیس گفت: ما مشکل گلزنی نداریم و کمبودی در خط حمله احساس نمی‌کنم، چون بازیکنان بسیار خوب و کاربلدی داریم، اما برای تقویت خط حمله در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نیاز به یک مهاجم داریم که رایزنی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا به هدف خود برسیم.

وی در مورد شایعه حضور عمادرضا در پرسپولیس تاکید کرد: بعید می‌دانم او به پرسپولیس بیاید. رایزنی‌های خود را برای جذب مهاجم انجام دادیم. متاسفانه روی اوسال نظر داشتیم که قسمت نبود به ما اضافه شود.

دایی همچنین در خصوص آندرانیک تیموریان و احتمال حضورش در پرسپولیس گفت: تیموریان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است، اما با توجه به اینکه در این پست دو سه بازیکن بسیار خوب داریم احتیاجی نداریم تا او را جذب کنیم.

گفتنی است؛ پرسپولیس در فاصله تعطیلات دو هفته‌ای لیگ برتر بالاخره موفق به انجام یک بازی تدارکاتی شد و عصر روز یکشنبه رودروی نساجی تیم پرطرفدار شمال کشور قرار گرفت و در پایان توانست 2 بر1 نساجی را شکست دهد.