ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی جدید تیم ملی وزنه‌برداری مشخص شد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,وزنه برداری

شورای عالی فنی فدراسیون وزنه‌برداری سرمربی جدید تیم ملی را مشخص کردند.

به گزارش  میزان، در شرایطی که بیشتر از 10 روز از برکناری حسین توکلی از سمت سرمربیگری تیم لی وزنه‌برداری می‌گذرد، شورای عالی فنی فدراسیون وزنه‌برداری روز گذشته سرمربی جدید تیم ملی وزنه‌برداری را مشخص کرد.

با تصمیم این شورا سجاد انوشیروانی قهرمان پیشین جهان و المپیک به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان وزنه‌برداری کشورمان انتخاب شد.

 

اخبار ورزشی - میزان


ویدیو مرتبط :
کوروش باقری، سرمربی تیم ملی وزنه برداری با اعتماد به نفس می گوید که شاگردانش برای رقابت آماده اند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری مشخص شد


سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری انتخاب و معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم: حسین توکلی که در حال حاضر مسئولیت هدایت تیم وزنه برداری جوانان کشورمان را عهده دار است، با حفظ سمت از امروز به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان برگزیده شد. این تصمیم در پایان نشست سه ساعته حسین توکلی و سید حسن طباطبایی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری اتخاذ شد.

حسین توکلی در اولین اقدام فردا (یکشنبه ۲۳ فروردین) فهرست نفرات تیم ملی وزنه برداری ایران را برای حضور در نخستین مرحله ی اردوهای تیم ملی در سال جدید اعلام خواهد کرد.

گفتنی است پیش این بهمن زارع، هدایت تیم ملی وزنه برداری را برعهده داشت که این همکاری به درخواست زارع و به دلیلی برخی مشکلات شخصی به اتمام رسید.