ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی جدید الاهلی همان کرانچار است!



اخبار,اخبار ورزشی ,زلاتکو کرانچار

پس از حرف و حدیث‌های فراوان زلاتکو کرانچار به عنوان سرمربی تیم فوتبال الاهلی قطر انتخاب شد.

به گزارش تسنیم، پس از اینکه سایت الکاس قطر از حضور زلاتکو کرانچار در این کشور برای هدایت تیم الاهلی خبر داد سایت این باشگاه نوشت که زلاتکو دالیچ که سابقه سرمربیگری الهلال عربستان و العین امارات را دارد سرمربی جدید الاهلی است.

در شرایطی که گفته می‌شد سایت الکاس اشتباه کرده اما در نهایت مشخص شد که اشتباه از سوی سایت باشگاه الاهلی قطر صورت گرفته و فردی که به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده، زلاتکو کرانچار است.

سرمربی پیشین سپاهان و پرسپولیس با ورود به قطر به حرف و حدیث‌ها پایان داد تا رسما هدایت تیمی که از سید جلال حسینی و مجتبی جباری سود می‌برد را برعهده بگیرد.

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
الشمال ۲-۳ الاهلی؛ سومین برد پیاپی کرانچار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کرانچار سرمربی جدید الاهلی



اخبار,اخبار ورزشی , تیم فوتبال سپاهان

سرمربی پیشین تیم فوتبال سپاهان اصفهان به زودی به عنوان سرمربی جدید الاهلی قطر معرفی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، بر اساس گزارش رسانه‌های قطری زلاتکو کرانچار فردا (یکشنبه) در دوحه حضور پیدا خواهد کرد تا به صورت رسمی به عنوان جانشین میلان ماچالا در الاهلی قطر معرفی شود. اولین آزمون این مربی کروات دیدار جمعه هفته جاری الاهلی برابر الغرافه در هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر خواهد بود.

سایت «الکاس» قطر گزارش داد، باشگاه الاهلی به خاطر نتایج ضعیفی که الاهلی اخیراً با میلان ماچالا کسب کرده است قرارداد این مربی اهل جمهوری چک را فسخ خواهد کرد. قرار است عصر امروز (شنبه) مسئولان باشگاه الاهلی نشستی خصوصی با ماچالا داشته باشند و قطع همکاری با وی را اعلام و به صورت توافقی به این همکاری پایان دهند.

در ادامه این گزارش همچنین آمده است که مسئولان باشگاه الاهلی با زلاتکو کرانچار، سرمربی پیشین سپاهان ایران مذاکراتی داشته‌اند و قرار شده این مربی کروات با قراردادی یک و نیم ساله هدایت این تیم قطری را بر عهده بگیرد.

ماچالا برای دو فصل و نیم هدایت الاهلی را بر عهده داشت که حاصل تلاش وی صعود این تیم به لیگ ستارگان قطر در دو فصل گذشته بود. این تیم فصل گذشته به عنوان ششمی همین لیگ رسید.

الاهلی که مجتبی جباری، هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان و سیدجلال حسینی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران را در اختیار دارد در حال حاضر با کسب 20 امتیاز در رده هفتم لیگ ستارگان قطر ایستاده است و با لخویای صدرنشین 19 امتیاز اختلاف دارد.

با توجه به مشکلاتی که مجتبی جباری با زلاتکو کرانچار در تیم سپاهان داشت که در نهایت منجر به جدایی وی از جمع زردپوشان اصفهانی شد، باید دید با این مربی کروات در تیم الاهلی چطور تعامل خواهد کرد.

اخبار ورزشی - تسنیم