ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی تیم ملی کرواسی انتخاب شد


فدراسیون فوتبال کرواسی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور را انتخاب کرد تا شایعات حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی کشورش به پایان برسد.

خبرگزاری مهر: فدراسیون فوتبال کرواسی بعد از نتایج ضعیف «نیکو کواچ» سرمربی پیشین خود، او را از این سمت برکنار کرد و چند هفته‌ای به دنبال جانشین او بود. در حالی که در روزهای گذشته صحبت از حضور برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در تیم ملی کرواسی هم مطرح بود، اما در نهایت «آنته کاسیچ» با فدراسیون کرواسی به توافق رسید و قرارداد سه ساله‌ای را با این فدراسیون امضا کرد.

کاسیچ ۶۱ ساله سابقه حضور در تیمهای لوکوموتیو و دینامو زاگرب را هم دارد. وی همچنین از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ در تیم لیبی دستیار سرمربی بوده است.

با انتخاب کاسیچ، خیال باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم هم بابت حضور برانکو در کرواسی راحت شد و این مربی می‌تواند به کارش در این تیم ایرانی ادامه بدهد.


ویدیو مرتبط :
شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال نشد - سرمربی ساحلی انتخاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترابیان: نمی‌توانم بدون بررسی سرمربی تیم ملی را انتخاب كنم



 

 

ترابیان: نمی‌توانم بدون بررسی سرمربی تیم ملی را انتخاب كنم

 

هنوز مکان برگزاری ایران و آنگولا مشخص نیست

ترابیان: نمی‌توانم بدون بررسی سرمربی تیم ملی را انتخاب كنم

سرپرست کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: مردم برای انتخاب سرمربی تیم ملی به من اعتماد کرده‌اند و نمی‌توانم بدون بررسی مربی انتخاب کنم.

عباس ترابیان درباره محل برگزاری دیدار ایران و آنگولا اظهار داشت: تا امروز خبری مبنی بر اینکه این دیدار در کدام ورزشگاه برگزار شود به ما نداده اند. البته جای نگرانی نیست و این مسابقه لغو نخواهد شد.

وی در مورد فعالیتش برای پیدا کردن مربی خوب خارجی برای تیم امید عنوان کرد: یک فرمتی را ایجاد کرده ایم و بر اساس آن مربیانی که رزومه آنها به دستمان رسیده را بررسی می کنیم. هر مربی که در این فرمت مورد تاییدمان نباشند از فهرست گزینه ها خارج می کنیم.

سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون در مورد مطرح شدن نام گزینه های داخلی و خارجی گفت: اصلا به این خبرها کاری ندارم و وظیفه ای که به من محول شده را انجام می دهم. فدراسیون در این زمینه اختیار را به من داده تا بهترین گزینه که بتواند با شرایط ایران کار کند را بیابم. فعلا اسم شخصی که بگوییم گزینه هست یا نیست نداریم. هر گزینه ای همخوانی با معیارهایمان داشته باشد را انتخاب می کنیم.

ترابیان در ارتباط با اینکه برخی اعضای کمیته فنی از جمله قلعه نویی اعلام کرده اند که اگر فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی با آنها مشورت نکنند از این کمیته می روند، گفت: کاری به این صحبت ها ندارم. فدراسیون از من کاری را خواسته و حتما آقای کفاشیان این موارد را با اعضای کمیته فنی در میان می گذارد. به هر حال باید به نظرات احترام گذاشت. مردم به من اعتماد کرده اند و نمی توانم بدون بررسی انتخاب کنم.