ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی تیم قوچان نژاد اخراج شد


سرمربی باشگاه چارلتون انگلیس پس از شکست خانگی 3 بر صفر مقابل برنتفورد اخراج شد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از گاردین، گای لوزون که در ژانویه گذشته به عنوان سرمربی باشگاه چارلتون انگلیس انتخاب شده بود، شب گذشته و پس از شکست خانگی مقابل برنتفورد از سمت خود برکنار شد.

بدین ترتیب، سران باشگاه چارلتون به دنبال پنجمین مربی‌شان در طول دو سال گذشته می‌گردند. لوزون در پایان فصل گذشته توانسته بود چارلتون را به رتبه دوازدهم برساند اما این تیم در حال حاضر در منطقه سقوط لیگ دسته یک انگلیس قرار دارد.

لوزون به همراه دستیارانش، دیوید مارتان و دمین متیو از این تیم اخراج شدند. این در حالی است که متیو 9 سال پیش به عنوان مربی جوانان وارد باشگاه چارلتون شده بود.

در بیانیه‌ای که در همین مورد در سایت چارلتون منتشر شده است، نوشته شده: «با توجه به نتیجه‌های اخیر تیم و پس از شکست سه بر صفر مقابل برنتفورد که موجب شد چارلتون در رتبه بیست و دوم قرار بگیرد، سران باشگاه تصمیم گرفتند تغییرهایی در این تیم ایجاد کنند. باید از سه فردی که تاکنون در باشگاه برای موفقیت تیم‌مان تلاش کردند، تشکر کنیم.»

کریس پاول، خوزه ریگا و باب پیترز،‌ مربیانی بودند که از زمان رولند دوشاتله بلژیکی که باشگاه را در سال 2014 خرید، به این تیم آمدند و اخراج شدند.


ویدیو مرتبط :
گلزنی قوچان نژاد برای تیم چارلتون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی قوچان‌نژاد اخراج شد


سرمربی تیم فوتبال چارلتون از سمت خود برکنار شد.

ایسنا: پایگاه اینترنتی یورو اسپورت بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از تصمیم مدیران باشگاه چارلتون مبنی بر اخراج سرمربی این تیم خبر داد.

کریس پاول پس از شکست دو بر صفر چارلتون مقابل شفیلدیونایتد در جام حذفی انگلیس و همینطور به دلیل کسب نتایج ضعیف در لیگ دسته یک انگلیس از هدایت قرمز‌های شهر لندن کنار گذاشته شد.

رولاند دوچاتلت مالک این باشگاه در این رابطه گفت: چند هفته‌ای بود که تلاش می‌کردیم با مذاکره با نمایندگان پاول قرارداد همکاری خود را تمدید کنیم اما با این شرایط بهتر دیدیم همکاری دو طرف ادامه پیدا نکند و بنابراین به دنبال مربی دیگری هستیم. می‌توانم به هواداران اطمینان دهم که این تصمیم را برای آینده باشگاه گرفته‌ایم و این کار به هیچ وجه آسان نبود. زمان تعیین می‌کند که این تصمیم درست بوده یا خیر.

تیم فوتبال چارلتون که در نقل و انتقالات زمستانی رضا قوچان‌نژاد را به خدمت گرفته در حال حاضر در رده آخر لیگ 24 تیمی دسته یک انگلیس قرار دارد.