ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی تیم امید پرسپولیس معرفی شد


سرمربی جدید تیم امید پرسپولیس مشخص شد.

کاپ: با تصمیم باشگاه پرسپولیس مجید نایینی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس منصوب شد.

مجتبی محرمی و بهروز رهبری فرد قرار است در کادر فنی تیم امید پرسپولیس،نایینی را همراهی کنند.


ویدیو مرتبط :
وضعیت نامشخص سرمربی تیم امید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی تیم ملی امید فردا معرفی می شود


عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون ضمن حضور در تمرینات تیم ملی امید، گفت: تمرینات تیم امید تا 29 آذر ادامه خواهد داشت.

سایت فدراسیون فوتبال: تمرین تیم ملی امید امروز در حالی برگزار شد که فریدون معینی در مورد انتخاب سرمربی این تیم گفت: طی جلسات کمیته فنی و توسعه گزینه های زیادی مورد بررسی قرار گرفت، اما فردا سرمربی تیم امید مشخص خواهد شد.

وی در خصوص گزینه‌های هدایت تیم فوتبال امید گفت: بهتر است بعد از نهایی شدن، نام گزینه‌ها را اعلام کنیم. گزینه مورد نظر ما صددرصد ایرانی است اما فعلاً نمی‌شود در مورد شخص خاصی نظر داد.

معینی افزود: اگر حمایت همه جانبه از تیم امید صورت بگیرد و همه دست به دست یکدیگر دهیم، مطمئناً نتیجه خواهیم گرفت. بازیکنان این تیم در لیگ برتر بازی می کنند و دارای شرایط جسمانی خوبی هستند. تنها یک مربی با کفایت برای هماهنگی آنان نیاز است.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون گفت: اگر همه حمایت کنیم می‌توانیم به موفقیت برسیم. بازیکنان ما شرایط خوبی دارند و مربیان هم این قابلیت را باید داشته باشند تا تیم را هماهنگ کنند. شرایط کنونی مربیان به گونه‌ای است که می‌توانند در فاصله کوتاه تأثیرگذار باشند.

همانطور که می‌بینیم مربیان بزرگ وقتی جابه‌جا می‌شوند در مدت کوتاهی می‌توانند کارایی داشته باشند، در همین راستا از مربیان ایرانی هم همین انتظار را داریم.

وی در ادامه گفت: آنچه در کمیته فنی می گذرد را باید همانند مسائل یک خانواده حفظ کرد. مشکلات همه جا وجود دارد، اما بیشتر باید بر روی موارد مثبت تکیه کرد و با حمایت همگی، مسائل منفی کمرنگ خواهد شد.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال ضمن بیان اینکه تمرینات تیم امید تا 29 آذر ادامه خواهد داشت،‌ در پاسخ به این سؤال که چه کسی بازیکنان این تیم را انتخاب می‌کند، اظهار داشت: مربیان قبلی بازیکنان حاضر در اردوی تیم امید را انتخاب کرده‌اند.