ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی الهلال: پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم


سرمربی الهلال گفت: پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم و خیلی خوب می‌دانیم این تیم در بازی‌‌های خانگی خود قدرتمند ظاهر می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: جونیوس دونیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم از اینکه توانسته‌ایم در این مرحله از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیریم و به دنبال این هستیم تا راهی مراحل بالاتر شویم.

وی افزود: پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم و خیلی خوب می‌دانیم این تیم در بازی‌‌های خانگی خود قدرتمند ظاهر می‌شود و از حمایت تماشاگران پرشمار خود برخوردار است.

دونیس در پاسخ به این سوال که آیا برای زدن گل به پرسپولیس به ایران آمده‌اند یا اینکه به تساوی بدون گل راضی هستند، یادآور شد: طبق روال به میدان می‌رویم اما مشخص نیست در زمین فوتبال چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. مهم این است که ما به بهترین شکل و با تمام توان بازی کنیم و فوتبال را نمی‌شود تحت هیچ شرایطی پیش‌بینی کرد. ممکن است در میدان هر اتفاقی رخ دهد. تلاش ما این است که اتفاقات به نفع ما باشد تا بتوانیم با کسب یک نتیجه خوب راه صعودمان را به مرحله بعد هموار کنیم.

وی با بیان اینکه ناصرالشمرانی محروم است، خاطرنشان کرد: تیاگو بازیکن برزیلی‌مان تنها مصدوم ماست که هنوز وضعیت او مشخص نشده و بعد از تمرین امروز در خصوص او تصمیم‌گیری می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار از انتخاب سرمربی پرسپولیسlعلی دایی سرمربی پرسپولیس شد؟!(فیلم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارنظر سرمربی الهلال درمورد پرسپولیس


سرمربی الهلال عربستان که رقیب پرسپولیس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است، بازی در ورزشگاه‌های ایران را سخت توصیف کرد.

خبرگزاری فارس: تیم باشگاهی الهلال عربستان که در لیگ حرفه‌ای عربستان با 54 امتیاز و تفاضل گل مثبت 29 به جایگاه سوم رسید و صعود خود را به دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا در  2016 را هم قطعی کرد،‌ در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری، سه‌شنبه ساعت 19 و 30 دقیقه، میهمان پرسپولیس خواهد بود.

الهلال از گذشته تمرینات منظم خود برای رویارویی با پرسپولیس را پس از فراغت از لیگ حرفه‌ای آغاز کرد.

دونیس سرمربی این تیم، در گفت‌وگویی اظهار داشت: ما برای کسب پیروزی مقابل پرسپولیس به تمرین و آماده‌سازی می‌پردازیم و غیر از این در نظر نداریم. می‌دانیم که کسب امتیاز در ورزشگاه‌های ایران قدری سخت است، اما به تلاش‌های خود اطمینان داریم.

کاروان تیم الهلال به منظور رویارویی با پرسپولیس، فردا در پروازی اختصاصی، حدود ساعت 10 صبح به تهران خواهد رسید.