ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی العین: ذوب آهن با 15 بازیکن هم نمی‌توانست ما را شکست بدهد


سرمربی تیم العین امارات گفت: ما سخت جنگیدیم و تیم برتر مسابقه در کلیه دقایق بازی بودیم.

خبرگزاری فارس: زلاتکو دالیچ پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل ذوب آهن ایران در نشست خبری گفت: در نشست خبری پیش از بازی هم گفتم اگر قرار است پیروز شویم باید سخت بجنگیم و همین کار هم انجام دادیم و ما تیم برتر مسابقه در کلیه دقایق بازی بودیم. از ذوب آهن تشکر می کنم که بسیار جوانمردانه بازی کرد. ذوب آهن تیم منظم و سختکوشی است اما تیم ما برتر از حریف دوید و شایسته صعود بودیم. لایق حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا بودیم و به خودم می بالم که سرمربی این تیم هستم.

دالیچ در مورد اینکه دو تعویض اجباری ذوب آهن چقدر در برد العین چقدر تاثیر گذار بود، گفت: البته این اتفاق به ما کمک کرد با این وجود تیم ما خوب بازی کرد و به خاطر انسجام تاکتیکی ذوب آهن با 15 بازیکن هم نمی‌توانست ما را شکست بدهد. از نظر تاکتیکی بسیار خوب کار کردیم. برای این مساله خوب تمرین کرده بودیم و بسیار تهاجمی حاضر شدیم. برای هر اتفاقی آماده بودیم و بازی را در میانه میدان حفظ کردیم و مدیریت کردیم و از نظر تاکتیکی تیم بسیار عالی بودیم البته دو تعویض اجباری ذوب آهن هم به ما کمک کرد ولی ما از نظر تاکتیکی خوب بودیم.

وی ادامه داد: 3 روز پیش فینال برگزار کردیم و ذوب آهن وقت بیشتری برای استراحت داشت. فدراسیون امارات می‌خواست بازی ما را به تعویق بیندازد اما ما با این موضوع موافقت نکردیم.

سرمربی العین در مورد آنالیز فنی‌اش از تیم ذوب آهن گفت: 4 بازیکن ذوب آهن در میانه میدان فعال هستند. از سمت چپ بسیار نفوذ و حمله می کنند. من و همکارانم کار کردیم که در میانه میدان منسجم بازی کنیم. بازیکن شماره 8 ذوب آهن که بسیار کلیدی است را کنترل کنیم و مراقب حرکاتش در زمین باشیم و خیلی خوب این تیم را کنترل کردیم و خدا را شکر که بازی را بردیم.

وی افزود: بین من و بازیکنان تیم العین اعتماد دو جانبه هست و ظرف 10 روز گذشته به آنها گوشزد کردم که شما خسته نیستید و شما در ذهن‌تان خسته هستید. وقتی در لیگ امارات شکست خوردیم برای این بازی مهیا شدیم. با وجود اینکه در تمرین ممکن بود بازیکنان ناراضی باشند اما از نتیجه راضی هستیم. وقتی تیمی از ذوب آهن بهتر می‌دود نشان می‌دهد که از ذوب آهن برتر است.


ویدیو مرتبط :
نوکیا توانست S5 را در دوربین 41MBخود شکست بدهد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مذاکره سرمربی جدید ذوب آهن با 2 بازیکن پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه ذوب آهن

 

اخبار ورزشی - مذاکره سرمربی جدید ذوب آهن با 2 بازیکن پرسپولیس

سرمربی ذوب آهن پیش از پیوستن به این تیم باب مذاکره با کاپیتان های پرسپولیس را باز کرده بود.

به گزارش  جام نیوز، به احتمال فراوان، حمید علی عسگر و محمد نوری دو بازیکن پرسپولیس، برای فصل آینده ذوب آهنی می شوند.

اگرچه این دو بازیکن زمانی جزء سوگلی های علی دایی به حساب می آمدند اما فصل گذشته آنطور که باید و شاید فرصت حضور درون مستطیل سبز را پیدا نکردند تا از چند روز مانده به پایان مسابقات، زمزمه جدایی شان شنیده شود.

ضمن اینکه حسین ماهینی هم در پرسپولیس ماندنی خواهد شد و همین باعث شده تا علی عسگر بیشتر از قبل در اندیشه جدایی باشد.

یحیی گل محمدی از مدتی پیش باب مذاکره با این دو بازیکن را باز کرده بود و حالا هم که سرمربی ذوب آهن شده در تلاش است تا این دو بازیکن را ذوبی کند.

گویا هم علی عسگر و هم نوری بی میل نیستند که فصل آینده در ذوب آهن توپ بزنند. جالب اینجاست که هر دو بازیکن سابقه کاپیتانی پرسپولیس را هم دارند. این در حالی است که شنیده شده نام این دو بازیکن در لیست مازاد دایی قرار ندارد.
اخبار ورزشی - جام نیوز