ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربيان تيم‌هاي ملي كاراته بايد ...



 

 

سرمربيان تيم‌هاي ملي كاراته بايد ...

 

سرمربيان تيم‌هاي ملي كاراته بايد بر اساس رزومه كاري انتخاب شوند

مربي تيم ملي كاراته گفت: فدراسيون بايد سرمربيان تيم‌هاي ملي را بر اساس نوع فعاليت و روزمه كاري آنها انتخاب كند.

شهاب سلطاني: فكر نمي كنم عملكرد 8 مربي دعوت شده به اردوي تيم ملي در 2 ماه اول ملاك انتخاب سرمربيان تيم ملي قرار گيرد؛ فدراسيون بايد رزومه و سابقه كاري هر يك از ما را بررسي كرده و بر اساس آن سرمربيان را انتخاب كند.
وي در پاسخ به اينكه با توجه به مشخص بودن رزومه كاري چرا از ابتدا اين كار صورت نگرفته است، تصريح كرد: اگر اين اتفاق مي افتاد خيلي بهتر بود؛ اما شايد آنها مي خواهند با تعمق و تامل بيشتري اين نفرات را گزينش كنند.
مربي سابق تيم ملي خاطرنشان ساخت: با استفاده از 8 مربي در راس تيم ملي موافق هستم، همه اين نفرات يا از قهرمانان و مربيان سابق تيم ملي بودند يا شاگرداني را معرفي كرده و مدال گرفته اند.
وي ادامه داد: با توجه به حضور 67 نفر در اردوهاي تيم ملي و انجام تمرينات عمومي و اصلاح تكنيك ها از همان اردوي نخست، اين مربيان مي توانند به همه كاراته كاران برسند.
سلطاني درباره ملاك تقسيم تيم ملي به 4 گروه اظهار داشت: شناخت مربيان از كاراته كاران، يكسان بودن سطح فني همه گروه ها و اينكه از همه اوزان در همه گروه ها استفاده شود، فاكتورهايي است كه در نظر گرفته شده است.
مربي تيم ملي در خصوص جدا شدن تيم گوانگجو از صربستان بعد از انتخابي اول گفت: بعد از انتخابي اول كه دهه سوم خردادماه برگزار مي شود، استخوان بندي اين 2 تيم مشخص مي شود؛ اما درست نيست كه به اين زودي آنها را از هم تفكيك كنيم.
وي ادامه داد: تمرين 2 ماهه در اردوهاي تيم ملي فرصتي است براي افرادي كه از اين تيم خط مي خورند، آنها مي توانند چيزهايي كه فرا گرفته اند به استان هاي خود منتقل كند و اين تغييري را در كاراته استان ايجاد خواهد كرد.
سلطاني درباره احتمال حضور يك كاراته كار در دو رويداد جهاني و بازي‌هاي آسيايي افزود: در شرايط خاصي مي توان اين كار را كرد؛ اما اسامي تيم اعزامي به گوانگجو بايد شهريورماه ارسال شود و تحت هيچ شرايطي نمي توان آن را تغيير داد.
وي خاطرنشان ساخت: بايد با احتياط نفرات را برگزينيم. تا مردادماه براي انتخاب تيم ملي فرصت داريم و كمي بعيد است كه يك نفر را بتوانيم در هر 2 عرصه شركت دهيم.
مربي تيم ملي راجع مسابقات انتخابي تيم ملي گفت: با توجه به اينكه 55 نفر از مدال آوران قهرماني كشور و تيم هاي ملي گذشته حضور نداشتند به غير از نفرات اول و دوم هر وزن، فرد شاخص ديگري را نيافتيم كه به اردوي تيم ملي دعوت كنيم.
وي درباره ضرورت برگزاري اين رقابت ها گفت: در 2 وزن افرادي كه انتخاب شدند به راحتي مي توانند براي اردونشينان سابق دردسر ساز باشند و برگزاري اين رقابت ها حتي در اين 2 وزن ارزش داشت...../تحلیل:فارس


ویدیو مرتبط :
كاراته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نخستين اردوي تداركاتي تيم ملي ووشو



 

 

مردم از ما به خاطر اين تصميم نمي‌گذرند

 

شروع تمرينات از اول ارديبهشت

62 سانداكار به اردوي اول تيم ملي ووشو دعوت مي‌شوند

نخستين اردوي تداركاتي تيم ملي ووشو اعزامي به بازي‌هاي آسيايي گوانگجو، از اول ارديبهشت‌ماه با حضور 62 نفر آغاز مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس، در پايان مرحله نخست اين اردوها يك دوره مسابقه انتخابي برگزار شده تا در هر وزن 4 نفر ابقا شوند.
اين نفرات تا مرحله چهارم در اردوها حضور خواهند داشت و در پايان اين اردو بعد از انجام يك مسابقه انتخابي ديگر به شكل دوره اي، در هر وزن 2 ورزشكار باقي خواهند ماند.
افرادي راهي گوانگجو خواهند شد كه از 3 مبارزه به 2 پيروزي دست يافته اند.
ديدار با تيم هاي ملي چين و تركيه و برگزاري اردوي مشترك با تيم ملي چين از جمله برنامه هاي تداركاتي تيم ملي است.
علاوه بر آن، تيم نفت كه همگي اعضاي آن را ملي‌پوشان تشكيل مي دهند خردادماه راهي لهستان مي شود...../ تحلیل:خبرگزاری ایلنا