ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمایه دار ایرانی باشگاه انگلیسی را خرید


دیلی میل از خرید نصف سهام باشگاه سرشناس اورتون توسط سرمایه داری ایرانی خبر داد.

خبر آنلاین: فرهاد مشیری که با 1.4 میلیارد پوند ثروت علاقه زیادی به فوتبال دارد و تصمیم گرفته بود تا در لیگ برتر انگلیس سرمایه گذاری کند، بعد از آنکه از خرید سهام آرسنال صرف نظر کرد و آن را در اختیار دوستش علی شیر عثمانوف روس قرار داد، این بار توانست نیمی از سهام اورتون را خریداری کند.

این سرمایه دار ایرانی با 200 میلیون پوند توانست نیمی از سهام اورتون را به نام خود کند. او که در زمینه های تولید فولاد و اپراتور تلفن همراه فعال است، از مدت ها پیش به دنبال سرمایه گذاری در لیگ برتر انگلیس بوده است.

از بیش از یک دهه پیش که رومن آبراموویچ سهام چلسی را خرید پای مالکان زیادی به فوتبال انگلیس باز شده است که شیوخ عربی توانستند سیتی را در اختیار خود قرار دهند، خانواده گلیزر آمریکایی به منچستریونایتد رفتند و لیورپول نیز در اختیار مالکان آمریکایی قرار گرفت و عثمانوف روس نیز سهام آرسنال را خرید و حتی پای تاجر تایلندی نیز به لیگ برتر با خرید سهام واتفورد باز شد.

البته سران لیگ برتر باید صلاحیت مشیری را تایید کنند تا او بتواند این قرارداد را نهایی کند.


ویدیو مرتبط :
شیوه های خرید وفروش در بورس و بازار سرمایه (بازار سرمایه 2)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک ایرانی باشگاه ختافه را خرید+ عکس



 اخبار ورزشی  - یک ایرانی باشگاه ختافه را خرید+ عکس

حسین هدایتی برای خرید ۵۵درصد سهام باشگاه ختافه اسپانیا به توافق رسید.

قرار است وی دهم دسامبر (۱۹ آذر) راهی اسپانیا شود تا باشگاه را تحویل بگیرد.

تا ۱۰ روز آینده وکلای هدایتی برای دریافت مدارک مالیاتی و قرارداد حق پخش تلویزیونی راهی اسپانیا می‌شوند. قرار است آکادمی این باشگاه به زودی در ایران راه‌اندازی شود.
 

اخبار,اخبارورزشی,حسین هدایتی

 

اخبار ورزشی  - اعتدال