ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرطلایی آبی ها زیر تیغ جراحان / دعا برای سلامتی غلامحسین خان مظلومی



غلامحسین مظلومی,بیماری غلامحسین مظلومی

سرطلایی آبی ها زیر تیغ جراحان / دعا برای سلامتی غلامحسین خان مظلومی
همه مردم برای سلامتی سرطلایی استقلالی ها دست به دعا بردارند.غلامحسین مظلومی سه شنبه یک عمل جراحی بسیار مهم دارد.برادر پرویز مظلومی تا قبل ازاینکه آرش برهانی رکوردگلزنی هایش را بشکند،در باشگاه آبی ها رکوردار بود.

 

سرطلایی استقلال گل های به یادماندنی زیادی را برای تیمش در دهه 50 به ثمر رسانده است.او که پیشتر از بیماری زخم معده رنج می برد در بیمارستان بستری شده و سه شنبه یک عمل جراحی مهم دارد.

غلامحسین مظلومی,بیماری غلامحسین مظلومی

همبازی های مظلومی این عکس او را در صفحه های شان در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند و از همه مردم،از استقلالی و پرسپولیسی گرفته تا هر کس که غلامحسین مظلومی را می شناسد خواسته اند تا برای سلامتی این فوتبالیست زحمت کش دست به دعا بردارند تا در آستانه ماه مبارک رمضان،غلامحسین خان سلامتی اش را به دست بیاورد..../khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
درگذشت غلامحسین مظلومی سرطلایی فوتبال ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برای سلامتی غلامحسین مظلومی دعا کنید


مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که برادرش هنوز هم آقای گل دربی‌ها است، گفت: از مردم می‌خواهم برای سلامتی غلامحسین مظلومی دعا کنند.

خبرگزاری مهر: به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، پرویز مظلومی پس از عیادت از برادرش درباره آخرین وضعیت غلامحسین مظلومی گفت: خدا را شکر عمل جراحی که روی او انجام گرفته، خیلی خوب بوده است. جا دارد از همین جا هم تشکری داشته باشم از دکتر سروش و پرسنل بیمارستان بهمن و همینطور از همه آنهایی که در طی این مدت، چه به صورت حضوری و چه تماس تلفنی پیگیر وضعیت غلامحسین بودند.

وی افزود: از فتح‌الله‌زاده، خانواده حجازی، منصور پورحیدری، علی جباری، علی پروین، کفاشیان، تاج، سردار احمدی‌مقدم، سردار رادان، مهدی کشاورز، علی نظری، سردار عزیزمحمدی و کانون پیشکسوتان استقلال که با حضورشان به غلامحسین روحیه دادند. از همه می‌خواهم دعا کنند تا ان‌شا‌ء‌الله غلامحسین هرچه زودتر از بیمارستان مرخص شود.

مربی پیشین تیم آلومینیم هرمزگان در خصوص مشکلات اخیرش با فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: آقای فتح‌الله‌زاده همیشه از من حمایت کرد و یکی از دوستان خوب بنده محسوب می‌شود. ما 2 سال با هم کار کردیم و خاطرات خیلی خوبی هم داشتیم. خود او می‌داند که قرارداد من کم بود و در حالی که هنوز این پول را نگرفتم، مالیات آن را هم پرداخت کردم.

برای سلامتی غلامحسین مظلومی دعا کنید

مظلومی ادامه داد: من از این بابت گله‌مند بودم وگرنه خودم می‌دانم که باشگاه استقلال چه مشکلات مالی دارد با این‌حال از آقای فتح‌الله‌زاده می‌خواهم تا بحث طلب‌مان را در اولویت قرار دهد زیرا من و او با هم رفیق هستیم و خودش هم می‌داند که قصد و غرضی نداشته‌ام. دو سال در استقلال بودم و هرچه که انجام دادم، وظیفه‌ام بود و چه باشم و چه نباشم، آقای فتح‌الله‌زاده را دوست دارم.

وی همچنین ضمن قدردانی از هواداران این تیم خاطرنشان کرد: از آنها تشکر می‌کنم و می‌خواهم تا برای سلامتی غلامحسین دعا کنند. غلامحسین مظلومی هنوز هم آقای گل دربی‌هاست با 5 گل زده، ولی الان روی تخت بیمارستان است.

مربی پیشین تیم آلومینیم هرمزگان همچنین گفت: همه می‌گفتند که من و غلامحسین با هم اختلاف داریم ولی اینطوری نبود و ما 2 برادر، مثل 2 کوه پشت هم هستیم. از هواداران استقلال می‌خواهم تا امسال هم حمایت خوبی از تیم داشته باشند تا تیم، هم در آسیا موفق باشد هم لیگ چون در هر کدام از این مسابقات که جام بگیرد، افتخارش برای همه استقلالی‌ها و ما هم خواهد بود.