ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سردار با 12 میلیارد تومان، علی دایی را به لیگ برتر برمی گرداند



اخبار,اخبار ورزشی,اخبارمحمد رویانیان

با صعود فولاد نوین اهواز به لیگ برتر شایعه خرید امتیاز این تیم جنوبی توسط مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس و دوستانش بیش از پیش قوت گرفته است.

بر اساس شنیده ها محمد رویانیان و دوستانش تصمیم دارند امتیاز یک تیم لیگ برتری را برای استان مازندران خریداری کنند که با توجه به مشکل قانونی فولاد نوین اهواز برای حضور در لیگ برتر این تیم یکی از گزینه های آنهاست.

 

گفته می شود هزینه خرید امتیاز تیم لیگ برتری حدود 10 تا 12 میلیارد تومان است که اگر این قیمت تثبیت شده باشد رویانیان و دوستانش برای شروع تیمداری حداقل 10 میلیارد لازم دارند.

 

شنیده می شود اگر تصمیم رویانیان برای خرید امتیاز تیم لیگ برتری محقق شود او اسم تیم را پرسپولیس مازندران خواهد گذاشت و به احتمال زیاد در یکی از دو شهر ساری یا نوشهر فعالیت خواهد کرد.

 

گفته می شود رویانیان حتی سرمربی مدنظرش را نیز انتخاب کرده و می خواهد دوباره تجربه کار با علی دایی را امتحان کند.

 

 اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
اشک‌های غم انگیز خانواده انصاریان: فقط یک معجزه علی را برمی‌گرداند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کتک‌کاری در لیگ برتر به خاطر علی دایی



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

 

اخبار ورزشی - فاجعه جدید فوتبال ایران؛
کتک‌کاری در لیگ برتر به خاطر علی دایی

در یکی از جلسات تمرینی تیمی از لیگ برتر یک اتفاق عجیب رخ داده است و آقای سرمربی بازیکنان را به جان هم انداخت!

شنیدن اخبار عجیب در فوتبال ایران به اتفاقی نسبتا عادی تبدیل شده ولی این بار اتفاقی رخ داده که می توان آن را منحصر به فرد دانست.

بارها رخ داده که در تمرینات، بازیکنان به جان هم افتاده اند و کتک کاری کرده اند اما کمتر موردی بوده که مربی تیم عامل این درگیری باشد.

در یکی از تمرینات تیمی از لیگ برتر مربی تیم که نتایج خوبی کسب نکرده از بازیکنانش گلایه کرد که تلاش می کنند زیراب وی را بزنند و علی دایی را سرمربی کنند!

این مربی خطاب به یکی از شاگردانش که رابطه نزدیکی با دایی دارد اعلام کرد که وی بیشتر از سایرین در این خصوص تلاش می کند که این بازیکن با عصبانیت این مسئله را تکذیب کرد.

سپس مربی یکی دیگر از بازیکنان که در تمرین حضور داشت را شاهد می گیرد و همین امر باعث می شود بین این دو بازیکن درگیری فیزیکی رخ دهد!

گفته می شود این مربی به خاطر کسب نتایج ضعیف به زودی برکنار خواهد شد.

اخبار ورزشی - نامه نیوز