ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سردار آزمون پیشنهاد روستوف را رد کرد


مهاجم جوان ایرانی پیشنهاد روستوف را رد کرد و عنوان کرد که می‌خواهد در روبین کازان بماند.

ایسنا: در روزهای گذشته رسانه‌های روسی از انتقال قرضی سردار آزمون ستاره جوان تیم ملی ایران به باشگاه روستوف تیم قعرنشین لیگ روسیه خبر داده بودند که آزمون این انتقال را رد کرد و عنوان کرد می‌خواهد در روبین کازان بماند.

سردار آزمون در گفتگو با پایگاه اینترنتی Business Online درباره احتمال پیوستن به روستوف گفت: علاقه‌ای به این انتقال ندارم و نمی‌خواهم به این تیم بروم. دوست دارم فوتبالم را در روبین کازان ادامه دهم و برای حضور در ترکیب اصلی بجنگم.

باشگاه روستوف که هدایت آن را قربان بردی‌اف ترکمنستانی بر عهده دارد، خواهان جذب سردار آزمون شده است و بنا به نوشته پایگاه "اسپورت میل" روسیه مذاکرات خوبی بین روستوف و روبین کازان صورت گرفته بود. پیوستن سردار آزمون به روستوف تا حد زیادی قطعی شده است و این بازیکن به صورت قرضی راهی روستوف خواهد شد.

قربان بردی‌اف، سرمربی روستوف نیز درباره جذب سردار آزمون گفته بود: ما پیشنهاد خودمان را به روبین کازان ارائه دادیم و منتظر تصمیم آنها هستیم. من علاقه زیادی به بازی سردار آزمون دارم و به دقت بازی او را زیر نظر داشته‌ام. مطمئنم که آزمون می‌تواند تیم ما را قدرتمندتر کند و باعث شود تا ما در لیگ روسیه بمانیم.

مهاجم ایرانی روبین کازان روز گذشته ( پنجشنبه) موفق شد برای تیمش گلزنی کند. روبین کازان روسیه که سردار آزمون را در اختیار دارد، ظهر پنجشنبه در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم موردویا رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل حریف خود به برتری رسید. سردار آزمون نخستین گل روبین کازان را در دقیقه ۲۷ به ثمر رساند.


ویدیو مرتبط :
گلزنی سردار آزمون برای روستوف (روستوف 2-2 دینامو مسکو)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرسنال خواستار جذب سردار آزمون شد / واکنش سردار آزمون به این پیشنهاد



اخبار,پیشنهاد آرسنال به سردار آزمون


اخبار ورزشی - آرسنال خواستار جذب سردار آزمون شد

روزنامه انگلیسی مترو از پیشنهاد 2 میلیون یوروریی آرسنال برای جذب سردار آزمون خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار آزمون مهاجم جوان ایرانی که در این فصل عملکرد خوبی در روبین کازان روسیه داشته از مدت‌ها قبل مورد توجه چندین تیم قرار گرفته است.

به گزارش روزنامه "مترو" سردار آزمون 19 ساله در رقابت‌های این فصل لیگ روسیه عملکرد خوبی داشته و باعث شده تیم‌هایی چون آرسنال، میلان و یوونتوس تمایل خودشان را برای جذب این بازیکن ایرانی اعلام کنند.

به نوشته این روزنامه باشگاه آرسنال که در جذب بازیکنان جوان سابقه زیادی دارد، بازی‌های سردار آزمون را در تیم ملی جوانان ایران و باشگاه روبین کازان دیده و با مبلغ 2 میلیون یورو خواستار جذب این بازیکن ایرانی شده است.

سردار آزمون در گفت‌وگو با روزنامه‌های روسیه‌ای از پیشنهاد آرسنال استقبال کرده و حضور در این تیم لندنی را یک افتخار برای خود دانسته است.

به نظر می‌رسد آرسن ونگر اولویت خود را خرید این بازیکن جوان اعلام کرده و مسئولان باشگاه آرسنال برای جذب این بازیکن با باشگاه روبین‌کازان وارد عمل شدند.

سردار آزمون مهاجم جوان و تکنیکی است که سبک بازی او را شبیه لیونل مسی می‌دانند. او در سال 2013 از سپاهان راهی اروپا شد.

 

----------------------------

آزمون: پیشنهاد آرسنال باعث افتخار است

مهاجم ایرانی تیم روبین کازان می‌گوید دوست ندارد فعلا به پیشنهاد آرسنال فکر کند.

سردار آزمون که با پیشنهاد دو میلیون یورویی باشگاه آرسنال روبه‌رو شده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این پیشنهاد گفت: واقعا خوشحالم. دریافت چنین پیشنهادی برای من باعث افتخار است و خدا را از این بابت شکر می‌کنم.

وی افزود: با این حال در وضعیت فعلی تمام فکر و ذکر من روبین‌کازان و بازی‌های آینده است. بعد از پایان بازی‌هایم در روبین کازان به این پیشنهاد فکر می‌کنم.

آزمون در پایان درباره اینکه حضور در جام جهانی کمک خواهد کرد بازیکنانی مثل شما بیشتر در چشم باشند گفت: حتما همینطور است. تمام تلاشم این است که با تیم ملی به جام جهانی بروم. اول به فکر موفقیت تیم ملی کشورم هستم و بعد از آن تلاش می‌کنم جایگاه خوبی را در فوتبال اروپا پیدا کنم.
اخبار ورزشی - ایسنا