ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سردار آزمون و یارانش نایب قهرمان شدند


در هفته پایانی لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف پس از زسکا مسکو به عنوان تیم دوم جدول به کار خود پایان داد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

خبرگزاری تسنیم: پرونده فصل 16-2015 لیگ برتر روسیه امروز (شنبه) با برگزاری هشت دیدار همزمان بسته شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال روستوف، تیمی که سردار آزمون برایش توپ می‌زند، با نتیجه 2 بر صفر میزبان خود ترک گروژنی را که میلاد محمدی در خط دفاعش بازی می‌کند، شکست داد. در این بازی سردار آزمون 69 دقیقه در ترکیب روستوف حضور داشت و در فاصله 21 دقیقه به پایان مسابقه جای خود را به آلساندر بوخاروف داد. در طرف مقابل اما میلاد محمدی نیمکت‌نشین بود و فرصت بازی پیدا نکرد.

گل‌های این بازی را کریستین نوبوا در دقیقه 30 و الکساندر بروخین در دقیقه 50 زدند. با این نتیجه روستوف 63 امتیازی شد هرچند پیروزی یک گله زسکا مسکوی صدرنشین در خانه روبین کازان این تیم را 65 امتیازی کرد و نگذاشت که شگفتی‌سازی‌های سردار آزمون و یارانش در این فصل با کسب عنوان قهرمانی کامل شود. با این حال روستوف به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر روسیه، سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ اروپا را کسب کرد و از آنجا می‌تواند خودش را به مرحله گروهی رقابت‌ها برساند.

در پایان فصل 16-2015 لیگ برتر روسیه، پس از زسکا مسکوی قهرمان و روستوف نایب قهرمان، زنیت سنت‌پترزبورگ مقام سوم و سهمیه لیگ اروپا را کسب کرد. تیم‌های کراسنودار و اسپارتاک مسکو نیز به ترتیب با کسب عناوین چهارم و پنجم، به مرحله مقدماتی لیگ اروپا راه یافتند.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // نایب قهرمان جهان‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر سردار آزمون قهرمان شد +عکس


سریک، اسب محبوب سردار آزمون در حالی یک بار دیگر قهرمان کورس بهاره گنبد شد که سردار به دلیل حضور در اردوی تیم ملی سایر اعضای خانواده اش را به محل کورس فرستاد.

ورزش سه: سریک، اسب محبوب سردار آزمون در حالی یک بار دیگر قهرمان کورس بهاره گنبد شد که سردار به دلیل حضور در اردوی تیم ملی سایر اعضای خانواده اش را به محل کورس فرستاد.

اسب سردار آزمون در هفته قهرمانی کورس بهاره گنبد کاوس قهرمان شد. این البته تنها اسبی نبود که سردارآزمون در این مسابقات داشت بلکه اسب دیگری که با نام او در این مسابقات شرکت کرده بود به مقام دوم رسید. سریک اسبی که سردار بعد از درخشش در جام ملت های آسیا استرالیا از حمید رادان از دوستان خانوادگی اش هدیه گرفته بود توانست در در هفته قهرمانی کورس بهاره گنبد کاوس قهرمان یک رکورد تاریخی را از خود به جای بگذارد و با زمان یک دقیقه و هشتاد و شش صدم ثانیه توانست رکورد دو ساله های ایران را برای اولین بار از آن خود کند.

سردار آزمون که بسیار دوست داشت در کورس این هفته گنبد حضور داشته باشد،دیشب توسط کی روش به تمرینات تیم ملی احضار شد و او مجبور شد شبانه به تهران بیاید اما سریک در غیاب او و در حالی که پدر و خواهر سردار آزمون حضور داشتند، توانست از همه اسب ها زودتر از خط پایان بگذرد. ریو هپی نیز دومین اسبی که با نام سردار آزمون و امین رادان در مسابقات شرکت داده شده بود نیز توانست با یک دقیقه و دو ثانیه و هشتاد و سه صدم ثانیه به مقام نایب قهرمانی برسد تا دو اسب پیش تاز در این مسابقات هر دو نام سردار آزمون را به عنوان مالک داشته باشند. در نبود سردار آزمون پدرش خلیل آزمون که خودش از ورزشکاران تیم ملی والیبال در دهه شصت بود و خواهرش جایزه اسب قهرمان را دریافت کردند.

پسر سردار آزمون قهرمان شد +عکس

پنج شنبه نیز یک اتفاق دیگر رخ داد و اسب ریو ونتورا متعلق به فرهاد قائمی بازیکن تیم ملی والیبال که برای مسابقات انتخاباتی المپیک در ژاپن به سر می برد،به مقام دوم رسید. فرهاد قائمی هم با توجه به اینکه کورس اسبواری گنبد از طریق پخش مستقیم اینترنتی در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد، این مسابقات را تعقیب می کرد.