ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سردار آزمون: قلعه‌نویی کاشف من نبود



اخبار,اخبار ورزشی , امیر قلعه نویی

 

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: قلعه نویی کاشف من نبود. ایشان بزرگ ماست، من یک یا دو بازی در تیم ایشان حضور داشتم اما کاشف من اکبر محمدی بوده است.

سردار آزمون با حضور در برنامه بعضی‌ها صحبت‌هایی را پیرامون حضور در فوتبال و شرایط تیم ملی در استرالیا و... مطرح کرد.

به گزارش فارس، وی درباره اینکه قلعه‌نویی سرمربی استقلال عنوان داشته که کاشف او بوده است، گفت: ایشان بزرگ ماست و خیلی برایم زحمت کشیدند، من یک یا دو بازی در تیم ایشان حضور داشتم اما کاشف من اکبر محمدی بوده است. از اکبر محمدی تشکر می‌کنم او من را به فوتبال ایران معرفی کرد از تیم ملی جوانان به باشگاه روبین کازان رفتم.

وی در مورد اینکه اکبر محمدی در حال حاضر چه‌کار می‌کند، اظهار داشت: او را برکنار کردند علی کفاشیان می‌توانست بیشتر ملاحظه او را بکند جوانان زیادی مثل من و علیرضا جهانبخش را به فوتبال معرفی کرد. اگر کفاشیان لطف کند او برگردد به فوتبال کمک می‌شود.

آزمون در مورد اینکه چطور در سپاهان بازی نمی‌کرد؛ اما به باشگاه روبین کازان رفت، تصریح کرد:‌ تیم‌ ملی جوانان به روسیه رفت تورنمنت فیفا در آنجا خیلی خوب بود روبین‌کازان و اینترمیلان من را پسندیدند که قرار شد به روبین کازان بروم.

مهاجم تیم ملی در مورد پیشنهاد از بارسلونا و روبین کازان گفت: از بارسلونا پیشنهاد نداشتم و نمی‌دانستم این حرف از کجا درآمد. البته برایم خوب بود می‌گفتند از بارسلونا پیشنهاد دارم. قبل از جام‌ جهانی و جام ملت‌ها از آرسنال و تاتنهام پیشنهاد داشتم خیلی‌ها می‌گفتند این مسئله بازار گرمی است کسی بازار گرمی می‌کند که تیم ندارد اما من در بهترین تیم روسیه بازی می‌کردم باید جایی باشم که 90 دقیقه بازی کنم تا پیشرفت کنم الان هم به احتمال زیاد در روسیه می‌مانم تا پیشرفت بیشتری کنم.

آزمون در مورد اینکه خیلی‌ها می‌گویند او یک گل می‌زند و سپس آنقدر خوشحال می‌شود که بیرون می‌آید، گفت: من دوست دارم 90 دقیقه بازی کنم بازی با قطر که مصدوم شدم خیلی درد احساس می‌کردم از ناحیه دوقلو پا دچار آسیب شدم قبل از بازی با امارات و عراق گفتم تا وقتی که بتوانم بازی می‌کنم.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه چرا مصدوم می‌شود، گفت: هرچه خدا بخواهد اتفاق می‌افتد.

سردار آزمون در مورد مصدومیت‌هایش در جام ملت‌ها گفت: مصدومیت زیاد مهم نیست متأسفانه بازی به عراق باخت خیلی ناراحت شدیم.

وی در مورد بازی با عراق گفت: در بازی با عراق خیلی حساس بود می‌توانست سرنوشت را از این‌رو به آن‌رو کند 80 دقیقه 10 نفره بودیم که خیلی سخت بود داور در اخراج مهرداد پولادی اشتباه کرد او فکر کرد کارت ندارد او کارت داد و سپس مجبور شد کارت قرمز را بدهد. داور واقعاً ما را اذیت کرد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در ادامه افزود: ترکمن، فارس، انگلیس و به هر زبانی به داور گفتم کارش بد بود که متوجه نشد.

وی در مورد اینکه آیا کی‌روش ایستاد داور را بزند، گفت: اصلاً این در شخصیت کی‌روش نیست که داور را بزند. او خودش را مردی از جنس ایران می‌داند به ایران غیرت دارد و ساعت مچی او هم به رنگ پرچم ایران بود. در نیمه دوم هم نمی‌توانستیم حمله کنیم. ما 10 نفره بودیم گل خوردیم و بعد از آن حمله کردیم از همه بچه‌ها جواد نکونام، آندرانیک، جلال حسینی بزرگ‌های تیم و سایر بازیکنان تشکر می‌کنم.
اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
نظر قلعه نویی در خصوص سردار آزمون!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی:‌کاشف سردار آزمون من بودم



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی استقلال

 

سرمربی استقلال با انتقاد شدید از کسانی که به زعم او ایرانی‌ها را تحقیر می‌کنند، گفت که کاشف سردار آزمون وی بوده است که در 15 سالگی به او بازی داده است.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز تیمش درباره آخرین وضعیت استقلال پیش از بازی با سپاهان گفت: ما فعلا به سه قسمت تقسیم شده‌ایم. یک دسته بازیکنان ملی‌پوش که در آن یک بازیکن امید به اسم حسینی و چند ملی‌پوش بزرگسال‌مان قرار دارند. دسته دوم بازیکنان مصدوم و دسته سوم بازیکنانی هستند که در اختیار تیم قرار دارند. من یک سوال از آقایان دارم.

آقایانی که یک عده هم برای عزیز کردن خودشان درباره برگزاری لیگ در هفته جاری صحبت کردند. تیمی که 5 بازیکن ملی‌پوش دارد، با تیمی که هیچ ملی‌پوشی ندارد برابر است؟ آن مربی که از برگزاری لیگ در این هفته حمایت می‌کند، باید جایگاه من را در استقلال داشته باشد و بازیکنانش نباشند تا بتواند حرف بزند. به نظر شما کسی که 50 روز از ما دور بوده و مشکلاتی هم از قبل وجود داشته است می‌تواند این هفته برای ما بازی کند؟ مگر تیم ملی زودتر به استرالیا نرفت تا شرایط بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شود پس چرا الان به این سرعت باید بازی کنیم؟ آقای تاج چگونه توقع دارد این ملی‌پوشان برابر سپاهان برای ما بازی کنند؟ آیا این عدالت است؟

او افزود: ما مثل خیلی از تیم‌ها 20 بازیکن در اختیار نداشتیم که تمرین‌های تاکتیکی انجام دهیم. آقایان علیه من ذهنیت دارند. من را در بازی برابر پرسپولیس به خاطر اینکه از محوطه فنی بیرون آمدم محروم کردند ولی در همین بازی‌های آسیایی دیدید چه رفتاری شد و چگونه تیم ملی ایران جریمه شد. اگر با امیر قلعه‌نویی مشکل دارید من را محروم کنید. آخر ما چگونه در 9 روز سه بازی کنیم. این چه جور برنامه‌ریزی است؟ من هم اگر 22 بازیکن داشتم، می‌گفتم بازی‌ها برگزار شود اما واقعا من دو روزه چه کار کنم؟

سرمربی استقلال در ادامه اضافه کرد: همین نمایش تیم ملی در جام ملت‌ها گواه حرف من است. این تیم نشان داد که بازیکنان خوبی در لیگ حضور دارند، امثال پورعلی‌گنجی، امیری و دیگران که آماده‌های لیگ بودند. بازیکنی که به تیم ملی دعوت می‌شود باید در باشگاهش باکیفیت باشد چرا که در این صورت هم به نفع تیم ملی است و هم به سود باشگاه است و این مسئله موجب انگیزه بازیکنان می‌شود. امیرحسین صادقی در جام ملت‌ها چقدر بازی کرد؟ خود کادر فنی هم به حرف من رسید. شاید اگر صادقی به اردوی قبلی دعوت نمی‌شد، تلنگری می‌خورد.

 

این حرف من را یک مربی ساده و معمولی هم می‌داند. من یک بار گفتم شانس در این رقابت‌ها دخیل است و دیدید چه کار کردند. همین بازی امارات و ژاپن باید 5 گل می‌داشت یا بازی آلمان و آرژانتین در جام جهانی که اعتقاد دارم آلمان در روز بدش آرژانتینی را برد که در روز خوبش بود. در فنلاند که با آقای معینی حضور پیدا کرده بودیم، گفته می‌شد یکی از شاخصه‌های مربی‌گری شانس است. می‌بینیم که تیم ملی ژاپن که سطح بازی‌اش از آسیا بالاتر است از این رقابت‌ها حذف شد. چطور یک مجری که پایش به توپ نخورده می‌تواند در مورد تیم ملی حرف بزند اما فردی مثل درخشان که بازیکن بزرگ ملی بوده حق حرف زدن ندارد؟ این همان مملکت عدلی است که درباره‌اش صحبت می‌شود؟

وی در پاسخ به سوالی درباره هاشم بیگ‌زاده و اینکه به بازی با سپاهان می‌رسد یا نه اظهار کرد: شما می‌دانید وضعیت بیگ‌زاده چطور است؟ من نمی‌دانم. فقط می‌دانم دستش را باز کرده‌اند. متاسفانه عده‌ای تا دلشان بخواهد علیه مربی ایرانی حرف می‌زنند. همین سردار آزمون 15 سالش بود که من در سپاهان او را به اردوی ترکیه بردم و در آنجا 2 بازی کرد. خیلی از جوانان مثل او را من به این فوتبال آوردم. زنگ بزنید و از خود آزمون بپرسید. امثال باقری، دایی، مهدوی کیا مگر غیر از این است که همه از دل لیگ آمده‌اند و مال همین آب و خاک بوده‌اند. پس چرا ایرانی را اینقدر تحقیر می‌کنید؟

اخبار ورزشی - ایسنا