ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سردار آزمون آرسنالی شد!


سردار آزمون به باشگاه آرسنال انگلیس پیوست البته از طریق ویکی پدیا.

ورزش سه: سایت متروی انگلیس نوشت: هواداران تیم آرسنال انگلیس با دیدن صفحه ویکی پدیای تیمشان شوکه شدند چرا که نام سردار آزمون مهاجم جوان تیم ملی ایران هم در این صفحه دیده می شود و معلوم است که صفحه ویکی پدیای تیم آرسن ونگر دست کاری شده است.

آزمون که معروف به مسی ایرانی است برای تیم روبین کازان در لیگ روسیه بازی می کند و جالب اینکه به عنوان یک مهاجم پیراهن تیم شماره 5 را خواهد پوشید.

سردار آزمون آرسنالی شد!


ویدیو مرتبط :
سردار آزمون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سردار آزمون: امروز بدترین روز من است



اخبار ورزشی - سردار آزمون: امروز بدترین روز من است

مهاجم تیم ملی در صفحه اجتماعی خود امروز را بدترین روز زندگی‌اش دانست.

به گزارش فارس، سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از اینکه از اردوی تیم ملی خط خورد و از جمع بازیکنان اعزامی به جام جهانی 2014 برزیل خارج شد در این خصوص در اینستاگرامش نوشت:

امروز بدترین روز من است اما برای عشق به ایران می‌خواهم که آبرومندانه بیرون بیایم. بابت همه چیز از کادرفنی و دوستانم متشکرم. موفق باشید.

 

اخبار,اخبار ورزشی , جام جهانی 2014 برزیل

 اخبار ورزشی - فارس