ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرخپوشان سیاهپوش می شوند


با تصمیم مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس و به دلیل درگذشت کاپیتان این تیم، سرخ‌پوشان تا پایان چهلم مرحوم نوروزی مشکی‌پوش خواهند شد.

خبرگزاری فارس: با تصمیم مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس و به دلیل درگذشت کاپیتان این تیم، سرخ‌پوشان تا پایان چهلم مرحوم نوروزی مشکی‌پوش خواهند شد.

با تصمیم مسئولان و همه بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس و به دلیل درگذشت هادی نوروزی کاپیتان فقید این تیم، این تیم در مسابقاتش تا پایان مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم هادی نوروزی در بازی‌هایش با پیراهن‌های مشکی وارد زمین خواهد شد.

این در حالی است که این احتمال وجود دارد بازیکنان پرسپولیس تا پایان فصل لیگ برتر پانزدهم با پیراهن‌های مشکی وارد زمین شوند.


ویدیو مرتبط :
مردان سیاهپوش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كاروان 50 نفره پرسپولیس در جده؛ هزینه اضافی پای سرخپوشان



 

 

 

كاروان 50 نفره پرسپولیس در جده؛ هزینه اضافی پای سرخپوشان

 

کاروان 50 نفره تیم پرسپولیس در دو مرحله امروز وارد جده می شود.

طبق قوانین لیگ قهرمانان آسیا هر تیم می تواند 28 نفر را به عنوان کاروان خود به تیم میزبان معرفی کند اما پرسپولیس با 50 نفر به این سفر می رود.

طبق توافقی که بین باشگاه پرسپولیس و الاتحاد صورت گرفته قرار است هزینه افراد اضافه بر لیست قانونی بر عهده باشگاه پرسپولیس باشد.

هتل ماریوت محل اسکان کاروان پرسپولیس خواهد بود. در همین خصوص مسئول امروز میزبانی شب گذشته تشکیل جلسه داد تا آخرین مقدمات برای استقبال از تیم پرسپولیس فراهم شود.

تیم داوری این دیدار که اهل مالزی هستند نیز فردا و ناظر مسابقه امروز وارد جده می شوند.

داور این دیدار محمد صبح الدین است.

تونی اولیویرا سرمربی تیم الاتحاد نیز که باید روز چهارشنبه مقابل پرسپولیس به میدان برود، احمد عسیری مدافع این خود را به لیست بازیکنان این تیم اضافه کرد.

دیدار تیم های الاتحاد و پرسپولیس چهارشنبه برگزار می شود.