ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرخپوشان با هزینه هدایتی به عربستان می روند/ نژاد فلاح دقیقا چه کار می‌کند؟



اخبار,اخبار ورزشی ,حسین هدایتی

حسین هدایتی با پرداخت مبلغی به مسوولان باشگاه پرسپولیس هزینه سفر این تیم به عربستان برای رویارویی با النصر را بر عهده گرفت.

 کاروان 55 نفره پرسپولیس در حالی ساعت 22 امشب (یکشنبه) عازم عربستان خواهد شد که باز هم حسین هدایتی با در اختیار گذاشتن مبلغی به صورت قرض الحسنه در اختیار مسوولان باشگاه پرسپولیس، هزینه این سفر را بر عهده گرفت.

حسین هدایتی با پرداخت این مبلغ اعلام کرد که همچنان به عنوان یک هوادار در کنار پرسپولیس است تا هر وقت نیاز شد به این باشگاه کمک مالی کند. پیش از این کاروان تیم پرسپولیس با هزینه هدایتی به ازبکستان سفر کرده بود تا به مصاف تیم بنیادکار برود.

شاید حالا وقت آن رسیده که از نژاد فلاح بپرسیم دقیقا دارد چه کار می کند که هدایتی مجبور است هزینه های سفر این تیم را بدهد؟

 

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
روند جمع آوری و هزینه پولهای جمع شده در صندوق صدقات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست سرخپوشان برابر النصر عربستان/ کار پرسپولیس و درخشان سخت شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دیدار تیم های فوتبال النصر عربستان و پرسپولیس ایران در شرایطی با برتری زردپوشان میزبان به پایان رسید که شاگردان حمید درخشان پس از دو پیروزی، نخستین شکست خود را تجربه کردند اما همچنان در صدر ماندند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال النصر عربستان و پرسپولیس ایران از ساعات ۲۱ امروز سه شنبه در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض آغاز شد که در پایان تیم میزبان موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر برابر مهمان ایرانی خود به پیروزی برسد. آدریان(۳۰)، استویانوف(۸۷) و الرافع(۹۵) برای النصر گلزنی کردند.

در این دیدار که از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد، حمید درخشان تیمش را با ترکیب سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانا، علیرضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده(۵۸ حمیدرضا علی عسگر)، محمد نوری (کاپیتان)، مهرداد کفشگری، احمد نورالهی،(۷۸ پیام صادقیان) امید عالیشاه، هادی نوروزی و مهدی طارمی(۸۰ علی علیپور) به میدان فرستاد.

در نیمه اول با وجود اینکه تیم میزبان سعی در تحت فشار قراردادن پرسپولیس را داشت اما شاگردان درخشان اجازه این کار را ندادند و چندین مرتبه صاحب موقعیت های گلزنی شدند که دروازه بان النصر اجازه باز شدن دروازه اش را نداد. با این حال تیم النصر در دقیقه ۳۰ موفق شد روی یک غافلگیری توسط آدریان به گل برتری دست پیدا کرد.

شاگردان درخشان که نمی خواستند نیمه اول را با شکست راهی رختکن شوند بعد از این گل صاحب موقعیت هایی شدند که یکی از آنها ضربه دقیقه ۴۰ مهدی طارمی بود که از کنار دروازه به بیرون رفت. با این حال در پایان نیمه اول النصر با یک گل برتری به رختکن رفت.

نیمه دوم با اینکه پرسپولیس برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی انجام داد اما موقعیت هایش بسیار کمتر از نیمه اول بود و نشاط لازم را نداشت. هر چند درخشان با به میدان فرستادن پیام صادقیان در دقیقه ۷۸ سعی کرد بر میزان هجومی تر شدن تیمش اضافه کند اما دفاع پرتعداد عربستانی ها این فرصت را از سرخپوشان گرفت.

دقایق پایانی این بازی با ورود علیپور به جمع سرخپوشان کمی روند بهتری برای پرسپولس پیدا کرداما عربستانی ها وقت تلف کردن به بهانه های مختلف را در دستور کار قراردادند و به بهترین شکل ممکن دقایق باقی مانده را تلف کردند. در دقیقه ۸۷ این دیدار استویانوف با ضربه ای آرام از پشت محوطه جریمه برای دومین بار دروازه پرسپولیس را باز کرد تا سه امتیاز این دیدار به زردپوشان عربستان برسد.

در حالی که داور پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود و پرسپولیسی ها برای رسیدن به گل تلاش می کردند، عربستانی ها در یک ضد حمله به گل سوم رسیدند. در این صحنه مدافعان پرسپولیس جا ماندند و الرافع در موقعیتی تک به تک با سوشا مکانی توپ را وارد دروازه کرد تا پرسپولیس شکست سنگینی را تجربه کند.

شاگردان حمید درخشان هر چند این بازی را واگذار کردند اما همچنان با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند. االنصر عربستان با این پیروزی ۵ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت. لخویا قطر هم با ۴ امتیاز در رده سوم قرار گرفت و بنیادکار ازبکستان هم با یک امتیاز در رده چهارم ایستاد.

 

اخبار ورزشی - مهر