ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرباز فراری در تمرین ذوب آهن (+عکس)



همان طور که در خبرهای قبلی خواندید، جواد نکونام و مهرداد پولادی امروز در تمرین ذوب آهن در قطر حاضر شده و آماری از لخویا در اختیار یحیی و دستیارانش قرار دادند.

در زیر تصویر حضور مهرداد پولادی در تمرین ذوبی ها را مشاهده می کنید. بازیکنی که حواشی خدمت سربازی اش تمامی ندارد و حاضر نشده به ایران برگردد تا این ماجرا را فیصله دهد.

 

اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,سرباز فراری

 

اخبار ورزشی - بانک ورزش


ویدیو مرتبط :
گزارشی از حواشی بازی ذوب آهن وپرسپولیس در جام حذفیl دوربین برنامه نود در كارخانه ذوب آهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جاسوس در تمرین ذوب آهن!



آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب آهن قبل از دیدار با الشباب در حالی دوشنبه شب شب برگزار شد که در آن خلعتبری و ماهینی مصدوم شدند.

 

مهر: تمرین شب گذشته تیم فوتبال ذوب آهن از ساعت 18: 30 و به مدت 90 دقیقه در محل اختصاصی تمرین الشباب برگزار شد که نشاط و انگیزه بالای بازیکنان ذوب آهن در این تمرین مشهود بود.

در ابتدا شاگردان ابراهیم زاده با انجام حرکات کششی بدن‌های خود را گرم کردند که در این تمرین محمدرضا خلعتبری دچار مصدومیت شد اما این مصدومیت جدی نبود و با مداوایی کوتاه بلافاصله در ادامه تمرینات شرکت کرد.

انجام تمرینات تاکتیکی مختلف بخش دوم تمرین بود که 30 دقیقه طول کشید و سپس بازیکنان در دو گروه حرکات سرعتی را انجام دادند. شاهین خیری هم که درتر از سایر بازیکنان به عربستان آمده بود برای نخستین مرتبه در تمرین ذوب آهن حضور یافت.

تمرین آخر هم یک بازی درون تیمی بود که ابراهیم زاده بارها این تمرین را قطع و نکات مدنظرش را به بازیکنان این تیم اعلام می‌کرد. در این تمرین حسین ماهینی هم دچار مصدومیت شد ولی با اقدامات پزشکی دوباره به جریان تمرین بازگشت.

اصغر دلیلی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن هم در این تمرین حضور داشت و عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفته بود. ضمن اینکه سرمای هوا باعث شده بود تعدادی از بازیکنان با کلاه و هد بند بازی کنند. فرشید طالبی هم که هد بند نداشت، برای گرم نگه داشتن پیشانی اش، باند به دور سرش بست!

در جریان این تمرین عوامل باشگاه الشباب سعی داشتند به هر طریقی ار وضعیت نفراتی همچون خلعتبری، قاضی، کاسترو و... اطلاعاتی بدست آورند که خبرنگاران ایرانی هم به آنها هیچ توضیحی در این خصوص نداده تا مجبور شوند با ناراحتی تمرین را ترک کنند.

دیدار تیم های فوتبال الشباب عربستان و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته دوم نهمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ساعت 21 روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه ملک عبدالله شهر ریاض برگزار خواهد شد.../مهر