ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سخت‌ترین تصمیم زندگی سامی خدیرا



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی فوتبال آلمان

 

اخبار ورزشی - سخت‌ترین تصمیم زندگی سامی خدیرا

هافبک تیم ملی فوتبال آلمان فاش کرد که سخت ترین تصمیم زندگی خود را قبل از آغاز فینال جام جهانی گرفت چرا که از سرمربی تیم خواست به علت آماده نبودن او را در ترکیب اصلی تیم قرار ندهد.

در شبی که تیم ملی فوتبال آلمان با پیروزی برابر آرژانتین قهرمان جام جهانی شد سامی خدیرا، هافبک تدافعی این تیم بر روی نیمکت ذخیره ها نشست و این تعجب بسیاری را به دنبال داشت، چرا که او از بازیکنان اصلی ژرمن ها در میانه میدان بود.

خدیرا 27 ساله فاش کرد که خود او از یواخیم لوو خواست تا او را در ترکیب اصلی قرار ندهد چرا که آسیب دیده بود و نمی خواست آسیب دیدگی اش شدت یابد. او گفت: پیش از دیدار با آرژانتین از ناحیه ساق پا دچار آسیب دیدگی شدم . سخت ترین تصمیم زندگی ام را گرفت چرا که از سرمربی تیم خواستم که من را در ترکیب اصلی قرار ندهد. نمی دانم چطور توانستم این تصمیم را بگیریم. بازی در فینال جام جهانی رویای هر بازیکنی است و من به راحتی از آن گذشتم.

او ادامه داد: آرزوی حضور در چنین بازی بزرگی را داشتم. وقتی قبل از بازی خودم را گرم می کردم احساس دردی شدیدی در پای چپم کردم. پی بردم که دیگر نمی توانم در فینال بازی کنم و غم و اندوه زیادی من را در بر گرفت. به سرمربی تیم گفتم که نمی‌توانم 90 دقیقه بازی کنم و فقط شاید 15-20 دقیقه توان بازی کردن را داشته باشم. اینگونه بود که تصمیم گرفتم در فینال به میدان نروم و سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام را گرفتم.

هافبک رئال مادرید در پایان سخنان خود گفت: اگر چنین تصمیمی را نمی‌گرفتم آرژانتین پیروز این میدان می‌شد چرا که آنها میانه میدان را در اختیار می‌گرفتند و این کار را برای ما سخت می‌کرد. من سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام را به خاطر منفعت کشورم گرفتم و از این تصمیم خود رضایت دارم هر چند در آن لحظه بسیار ناراحت بودم و فرصت حضور در فینال جام جهانی را که بزرگترین رویداد جهانی است از دست دادم. خوشحالم که در نهایت این تیم ما بود که جام قهرمانی را بالای سر برد. مهم قهرمانی تیم بود که در نهایت به آن رسیدیم. ما شایسته قهرمانی بودیم. از همان ابتدا برای قهرمانی به برزیل آمدیم و عملکرد خوبی از خود نشان دادیم.

سامی خدیرا چند سالی است که برای رئال مادرید توپ می‌زند. او در دوران ژوزه مورینیو به کهکشانی‌ها پیوست. خدیرا فصل قبل بازی‌های زیادی را به علت آسیب دیدگی از دست داد و حتی حضورش در جام جهانی هم در هاله‌ای از ابهام بود. خبرهایی درباره جدایی او از رئال به گوش می‌رسد. چلسی و آرسنال از جدی‌ترین مشتریان این بازیکن به شمار می آیند.

اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
سامی خدیرا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رقابت سخت بر سر انتقال سامی خدیرا


رئال مادرید قصد دارد در همین تابستان سامی خدیرا را به فروش برساند.

طرفداری: به گزارش اکسپرس، دو باشگاه آرسنال و چلسی در تابستان به دنبال انتقال سامی خدیرا بوده اند. در واقع بیشتر گزارش ها اطلاع می دهند که این دو تیم، آماده پرداخت مبلغ 30 میلیون پوند برای خرید این بازیکن می باشند.

با توجه به عدم تمدید قرارداد هافبک آلمانی با رئال مادرید، این باشگاه ترجیح می دهد در حال حاضر او را به فروش برساند، زیرا ممکن است سال آینده بازیکن آزاد محسوب شود و به شکل رایگان سانتیاگو برنابئو را ترک کند. گزارش ها در ایتالیا نشان می دهد، به غیر از دو باشگاه لیگ برتری، فیورنتینا و بایرن مونیخ نیز برای خرید این بازیکن اعلام آمادگی کرده اند.

فیورنتینا علاقمند است، اما امکان دارد نتواند این بازیکن را متقاعد نماید به تیمی برود که در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد، با این حال باشگاه بایرن مونیخ پس از از دست دادن خاوی مارتینز به علت آسیب دیدگی شدید، از شانس زیادی برای خرید این بازیکن برخوردا است.

حقوق و دستمزد سامی خدیرا هم چنان می تواند یک مسئله باشد. به علت همین موضوع بود که باشگاه آرسنال در خرید او دچار شک و تردید شد.
اظهار نظر خود بازیکن می تواند بیشتر به حل این مسئله کمک کند که دوست دارد در چه تیمی بازی کند.