ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ستایش کلوپ از 2 ستاره تیمش


سرمربی آلمانی لیورپول بعد از پیروزی برابر استوک سیتی به ستایش از عملکرد دو مهاجم تیمش پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورتس، لیورپول در هفته سی و سوم لیگ جزیره جشنواره گل به راه انداخت و موفق شد برابر استوک سیتی با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد.

ستاره قرمز پوشان آنفیلد در این دیدار خانگی، دیووک اوریگی بود که توانست دو گل به ثمر برساند. دیگر گل های لیورپول را آلبرتو مورنو و دنیل استاریچ به ثمر رساندند.

یورگن کلوپ در نشست خبری بعد از بازی گفت: طبیعی است بعد از این دیدار به ستایش از اوریگی بپردازم. او دو گل برای ما در این دیدار به ثمر رساند و سهم زیادی در این پیروزی داشت. گل نخست او با ضربه سر عالی به ثمر رسید وگل دومش بسیار خوب بود. او با شوتی سرکش دروازه حریف را باز کرد. وقتی اوریگی از آن فاصله دور می خواست آماده شوت زنی شود، تعجب کردم اما او با اعتماد به نفس بالا، گلی زیبا به ثمر رساند.

سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه سخنانش به ستایش از استاریچ هم پرداخت و افزود: نباید استاریچ را هم فراموش کرد. او هم شب خوبی را پشت سر گذاشت. استاریچ تلاش بسیار زیادی در میدان دارد و توانست مزد تلاش خود را بگیرد.

کلوپ در پایان سخنان خود درباره بازی هم گفت: بر این باور هستم که عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و شایسته پیروزی بودیم. نتیجه نشان می دهد که چه تیمی شایسته پیروزی در این دیدار بود. بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و در نهایت، عدالت فوتبالی هم اجرا شد.

لیورپول با پیروزی، 48 امتیازی شد و به رده هشتم جدول رده بندی صعود کرد.


ویدیو مرتبط :
التماس یک هوادار لیورپول از کلوپ برای آمدن به تیمش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ستایش فرگوسن از دروازه‌بان جوان تیمش



ستایش فرگوسن از دروازه‌بان جوان تیمش

سرمربی منچستریونایتد به ستایش از دروازه‌بان جوان تیمش پرداخته و وی را بازیکنی کامل خوانده است.

اخبار ورزشی - به گزارش فارس، داوید دخیا 22 ساله تابستان 2011 با مبلغ 17.8 میلیون پوند از اتلتیکو مادرید راهی اولدترافورد شد.

او در آغاز حضور خود در این تیم نمایش پر انتقادی داشت ولی به تدریج در ترکیب تیم جا افتاد و اکنون به دروازه‌بان مطمئنی بدل شده است به شکلی که در دیدار رفت یونایتد با رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

 

داوید دخیا,عکس داوید دخیا,اخبار ورزشی

الکس فرگوسن در این مورد گفت: همه بازیکنان جوان رشد می‌کنند. تمرکز او روی بازی بسیار بالاتر رفته است. قرار گرفتن او در ترکیب ثابت تیم به بالا رفتن اعتماد به نفس او نیز کمک بسیاری کرده است. او پیشرفت کرده و به بلوغ رسیده که این موضوع می‌تواند او را به دروازه‌بانی مطمئن و بزرگ بدل کند.

وی افزود: در دیدار اخیر برابر چلسی بار دیگر نمایشی عالی از او دیدیم. او فصل آینده بسیار بهتر خواهد شد زیرا تجربه حضور در میادین بزرگ را دارد. او نشان داده که می‌تواند در بازی‌های بزرگ هم دروازه خود را بسته نگه دارد. دخیا در 6 دیدار اخیر در لیگ برتر انگلیس گلی نخورده است که جای تمجید دارد./فارس