ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ستایش پیگرینی از سرخیو آگوئرو


سرمربی منچسترسیتی از عملکرد مهاجم آرژانتینی تیمش که دو گل به ثمر رساند ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از لا ترسرا، منچسترسیتی شنبه شب در هفته‌ بیست و سوم لیگ برتر انگلیس برابر وستهام دو بر دو مساوی شد و فرصت صدرنشینی را از دست داد.

سرخیو آگوئرو هر دو گل سیتی را به ثمر رساند. مانوئل پیگرینی پس از این دیدار گفت: پیش از بازی انتظار چنین اتفاق‌هایی را نداشتیم. اگر تمام بازی را بررسی کنید، می‌بینید تنها دو یا سه موقعیت گلزنی داشتیم. در پایان بازی هم یک فرصت داشتیم.

سرمربی سیتی درباره عملکرد سرخیو آگوئرو اظها‌ر کرد: او خیلی خوب بازی کرد. دو گل زد که یکی از روی نقطه پنا‌لتی‌ بود. فرصت دیگری نیز داشت. او صد درصد آماده است و من هم از عملکردش راضی هستم.

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی درباره تیمش نیز گفت: همیشه تلاش می‌کنیم خلاقانه و تهاجمی بازی کنیم. حضور کلچی ایهیناچو در نیمه دوم موثر بود و او در به ثمر رسیدن گل دوم تاثیر داشت.


ویدیو مرتبط :
سرخیو آگوئرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرخیو آگوئرو در راه رئال مادرید


رئالی ها قصد دارند مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی را به خدمت بگیرند. ایپنا: روزنامه سان چاپ انگلیس در شماره یکشنبه خود نوشت مسئولان رئال مادرید به درخواست کارلو آنجلوتی، سرمربی ایتالیایی این تیم، مذاکرات خود را برای جذب سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی منچستر سیتی آغاز کرده اند.

 گفته می شود آنها برای جلب رضایت سران سیتی پیشنهاد 48 میلیون یورو ارائه داده اند.

در حالی پیشنهاد رئال برای خرید این مهاجم گلزن مطرح شده است که پیش از این پیگرینی، سرمربی شیلیایی منچسترسیتی اعلام کرده بود به هیچ قیمتی حاضر به از دست دادن آگوئرو نیست.