ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ستایش بلان از دی‌ماریا


سرمربی پاری سن ژرمن پس از درخشش آنخل دی‌ماریا در دیدار مقابل رن، به تمجید از ستاره آرژانتینی تیمش پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت گل، پاریسی‌ها در هفته دوازدهم لیگ فوتبال فرانسه در خانه رن به میدان رفتند و با یک گل به برتری رسیدند.

تنها گل این دیدار را هم آنخل دی‌ماریا در دقیقه 75 به ثمر رساند. با این حساب، پاری سن ژرمن 32 امتیازی شد تا به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه دهد. رن هم با 17 امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است.

لوران بلان در مورد این دیدار گفت: دی‌ماریا بازیکنی خوب و انعطاف پذیر است که قدرت تصمیم گیری بالایی به یک مربی می‌دهد. او در هر پستی توانایی بازی کردن دارد. آنخل توانایی‌های فردی زیادی هم دارد و کیفیت فوتبالی که ارائه می‌کند، به سود تیم است.

بلان در ادامه اظهار کرد: کار دشواری در این فصل پیش‌رو داریم. می‌توانیم قهرمان شویم. می‌توانیم بهتر از این هم بشویم. باید صبر کرد. فکر می‌کنم برخی از بازیکنان از جمله دی‌ماریا می‌توانند نمایش بسیار بهتری هم داشته باشند. آنخل از اینکه در تیم ما حضور دارد بسیار خوشحال است و بازیکن بسیار باهوشی هم هست. شکی ندارم که در آینده عملکرد بهتری هم خواهد داشت. تاکنون هم نقش پررنگی در تیم ما داشته است و اطمینان دارم بیش از این هم خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
بلان: دی ماریا پیشرفت خوبی داشته است (زیرنویس فارسی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بلان: به دی‌ماریا بسیار نزدیک‌ هستیم


سرمربی پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که تیمش در آستانه جذب ستاره گرانقیمت شیاطین سرخ است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اکیپ فرانسه، یکی از بازیکنانی که در آستانه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد، آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی شیاطین سرخ است که اگر این انتقال صورت بگیرد به احتمال خیلی زیاد این ستاره آرژانتینی رکورد جابه‌جایی در فوتبال فرانسه را هم خواهد شکست.

لوران بلان، سرمربی فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن درباره پیوستن دی‌ماریا به تیمش گفت: دی‌ماریا به پاری‌سن‌ژرمن بسیار نزدیک شده است. بر این باورم که آمدن او به تیم ما همچون یک پایان زیبا است؛ چرا که مدت‌هاست به دنبال جذب این ستاره آرژانتینی هستیم. هنوز این انتقال نهایی نشده است و به همین خاطر هم من وارد جزئیات نمی‌شوم.

دی‌ماریا تابستانی سال قبل از رئال مادرید جدا شد تا پیراهن منچستریونایتد را بر تن بکند. او هر چند به گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ جزیره تبدیل شد اما نتوانست عملکرد خوبی در این تیم انگلیسی داشته باشد.

بلان درباره وضعیت تیاگو موتا هم گفت: تا حدودی با هم به توافق رسیده‌ایم و به زودی نتیجه نهایی را اعلام می‌کنیم.

موتا چند روز پیش اعلام کرد که دوست دارد پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند. او به احتمال زیاد راهی فوتبال اسپانیا می‌شود تا شاگرد دیگو سیمئونه در آتلتیکو مادرید شود.