ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ستارگانی که به پرسپولیس می آیند


پرسپولیس عزم خود را جزم کرده است تا در فصل آینده تیمی آسیایی ببندد تا شاید بعد از سالیان بتواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند.

وب سایت نود: لیست ورودی پرسپولیس تا حدودی مشخص است. یک دروازه‌بان ششدانگ که ملی‌پوش هم باشد. اولویت برانکو برای فصل آینده است و البته خروج لوبانوف. یک مدافع مرکزی که نامش شجاع خلیل‌زاده است در لیست برانکو به چشم می‌خورد. البته شجاع با سپاهان قرارداد دارد و بعید است رضایتنامه‌اش از سوی مسوولان این تیم صادر شود.

حسین کنعانی‌زادگان نیز پس از پایان خدمت سربازی از ملوان جدا می‌شود و به پرسپولیس برمی‌گردد تا یکی از مدافعان مرکزی تیم برانکو باشد. به همین دلیل دو تا سه مدافع میانی پرسپولیس در لیست خروج قرار می‌گیرند. رضا نورمحمدی و مایکل اومانیا قطعا در لیست خروج قرار می‌گیرند و برای فصل آینده جایی در تفکرات برانکو نخواهند داشت. برای دفاع راست و با توجه به بازگشت حسین ماهینی و حضور رامین رضاییان، بابک حاتمی در لیست خروج قرار می‌گیرد و باید دنبال باشگاه جدیدی باشد. در دفاع چپ اما محمد انصاری می‌ماند و وحید حیدریه نیز با توجه به آپشن زیر ۲۳ ساله بودنش در لیست فصل آینده برانکو قرار می‌گیرد. برانکو از هافبک‌های تیمش رضایت کامل دارد. کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، احمد نوراللهی و امید عالیشاه توانسته‌اند تا حدود بسیاری نظر برانکو را جلب کنند، پس همگی می‌مانند و فصل بعد نیز برای پرسپولیس به میدان می‌روند، مگر اینکه لژیونر شوند یا برای تمدید قرارداد با مسوولان باشگاه به توافق نرسند.

قرارداد میلاد کمندانی نیز به پایان می‌رسد اما با توجه به سن و سال او و اینکه سهمیه بزرگسال پرسپولیس را اشغال نمی‌کند این هافبک نیز در لیست برانکو قرار گرفته است. رضا خالقی‌فر اما قطعا جدا می‌شود چون برانکو نشان داده که اعتقادی به این بازیکن ندارد و او را برای فصل جدید هم نمی‌خواهد. در خط حمله، علی علیپور و مهدی طارمی را برانکو می‌خواهد اما در مورد بنگستون این مربی کروات هنوز به جمع‌بندی نرسیده. بنگستون مثل محسن بنگر، مهرداد کفشگری و سوشا مکانی در لیست انتظار قرار می‌گیرد تا پروسه جذب بازیکنان جدید به پایان برسد. اگر در پست این بازیکنان، نفرات مورد نظر برانکو جذب شدند که آنها جدا می‌شوند وگرنه می‌مانند و به فوتبال خود در پرسپولیس ادامه می‌دهند.


ویدیو مرتبط :
ارتباط با سالگادو و اسامی ستارگانی که به ایران می آیند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سبحانی: خریداران پرسپولیس کوتاه نمی‌آیند


مشاور سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه بعید می‌دانم طرح دو فوریتی مجلس برای توقف مزایده‌چهارم رأی بیاورد، تاکید کرد: خریداران پرسپولیس برای شرکت در مزایده مصمم هستند و برای خرید این باشگاه رقابت نزدیکی دارند.

ایلنا: جعفر سبحانی ضمن بیان این مطلب افزود: 2 متقاضی قبلی شرکت در مزایده سوم یعنی شرکت‌های استیل‌آذین و بهنام پیشروی کیش هنوز مبلغ سپرده شرکت در مزایده قبلی را پس نگرفته‌اند و این نشان می‌دهد این 2 شرکت همچنان برای خرید باشگاه‌پرسپولیس علاقه‌مندند و رقابت پایاپایی دارند، البته شرکت استیل‌آذین باید مشکل بدهی بانکی خود را حل کند.

وی درباره اظهارات رئیس‌فراکسیون ورزش مبنی بر ممانعت مجلس از برگزاری مزایده چهارم اظهار داشت: واگذاری تکلیف خود نمایندگان به وزارت اقتصاد بود و حتی در این روند وزیر اقتصاد تهدید به استیضاح شد و بعید می‌دانم نمایندگان مجلس به طرح دو فوریتی توقف مزایده سرخابی رأی بدهند و مزایده‌چهارم در روز 29 اردیبهشت قطعا برگزار خواهد شد.

مشاور سازمان خصوصی‌سازی در بخش دیگری از سخنان خود درباره حضور شرکت‌های خودروسازی در مزایده چهارم گفت: شرکت‌های خودروسازی جزو شرکت‌های دولتی محسوب نمی‌شوند و منعی برای شرکت در مزایده ندارند اما حضور دو تیم خودروسازی در لیگ‌برتر  با قوانین AFC مغایریت دارد و به همین دلیل این شرکت‌ها از این نظر با محدودیت روبرو هستند.  

سبحانی با تاکید بر اینکه مزایده روز 29 اردیبهشت‌ماه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به عنوان مزایده چهارم همچنان به قوت خود باقی است، تصریح کرد: ارزیابی‌ها حاکی از این است که مزایده‌چهارم به لحاظ کمی و کیفی بهتر  و پرشورتر از مزایده سوم برگزار خواهد شد.

وی از انجام مذاکراتی به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای خرید سهام این 2 باشگاه خبر داد و در پاسخ به این پرسش که آیا درخواستی از سازمان خصوصی‌سازی برای خرید سهام این دو باشگاه ورزشی صورت گرفته یا خیر؟ گفت: این موضوع را نمی‌توانیم اعلام کنیم و این خط قرمز ماست.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: متقاضیان خرید سهام این 2 باشگاه تا پایان‌وقت اداری روز 28 اردیبهشت‌ماه برای ارائه پاکت‌های مزایده فرصت دارند، بنابراین نه می‌دانم چه کسانی در مزایده شرکت می‌کنند و نه مجاز به اعلام آن تا زمان برگزاری مزایده در روز 29 هستم.

سبحانی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه منعی برای تعدد مزایده نداریم، اظهار داشت: پیش از این هم سابقه داشته مزایده‌هایی را تا 6 مرحله برگزار کردیم و قانون از این نظر منعی قائل نشده ولی امیدواریم در همین مرحله تکلیف واگذاری نهایی شود.