ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ستاره پیشین رئال در لیست خرید بارسا


کاکا، ستاره برزیلی سابق رئال مادرید و میلان، ممکن است در نقل و انتقالات زمستانی راهی بارسلونا شود.

ورزش سه: کاکا، ستاره برزیلی سابق رئال مادرید و میلان، ممکن است در نقل و انتقالات زمستانی راهی بارسلونا شود. این ادعایی است که وبسایت "calciomercatoweb.it" مطرح کرده است. آریدو برائیدا، مدیر ورزشی بین الملل بارسلونا کسی بود که سال 2003، کاکای جوان را برای میلان خریداری کرد و حالا به دنبال جذب وی برای باشگاه بارسلونا در سن 33 سالگی است.

کاکا پس از جدایی از رئال، یک فصل برای میلان بازی کرد و پس از حضور دوباره در فوتبال برزیل، راهی تیم اورلاندوسیتی شد. با توجه به تعطیلی مسابقات فوتبال در آمریکا و از آنجا که کاکا قصد دارد خود را برای بازی های تیم ملی برزیل در دور مقدماتی جام جهانی، آماده نگاه دارد، ممکن است در صورت جدی شدن پیشنهاد  بارسا، آن را قبول کند.

بارسلونا البته هدف اصلی برای خرید در بازار زمستانی را روی خط حمله گذاشته است و به نظر نمی رسد که در خط میانی، تمایل چندانی به خرید داشته باشد. آردا از ژانویه می تواند برای این تیم بازی کند و از فصل بعد، هلیلوویچ و دنیس سوارز نیز که فعلا برای خیخون و ویارئال بصورت قرضی بازی می کنند، به جمع آبی اناری ها باز خواهند گشت.


ویدیو مرتبط :
اسکواد لیست رئال مقابل بارسا(فینال کوپا دل ری)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو ستاره یوونتوس در لیست خرید رئال


بنا بر اخبار منتشره، رافائل بنیتز سرمربی جدید رئال مادرید از مسئولین این باشگاه تقاضای جذب آرتورو ویدال و لئوناردو بونوچی دو بازیکن یوونتوس را نموده است.

طرفداری: بنیتز سال ها بازی آرتورو ویدال و لئوناردو بونوچی را در سری آ و از نزدیک مشاهده نموده است، دو بازیکنی که نقش بسزایی در چهار قهرمانی متوالی یوونتوس در سری آ ایفا کردند.

به گزارش Tuttosport، آرتورو ویدال هافبک شیلیایی یوونتوس یکی از اولویت های رافا بنیتز در فصل نقل و انتقالات است. یوونتوس تا حد امکان از فروش آرتورو ویدال خودداری خواهد کرد، اما حفظ همزمان ویدال و پوگبا کار دشواری خواهد بود. ویدال پیش از این توجه مسئولین بایرن مونیخ، آرسنال و منچستر یونایتد را نیز جلب کرده بود.

ویدال تنها ستاره یوونتوس نیست که مدنظر رافا بنیتز قرار دارد. وی همچنین علاقه مند است لئوناردو بونوچی مدافع ملی پوش یوونتوس را نیز به خدمت گیرد. با این حال گزارش ها حاکی از توافق یوونتوس و بونوچی بر سر تمدید قرارداد می دهد و سران بیانکونری قطعا وی را با مبلغی کمتر از 35 میلیون یورو نخواهند فروخت.